Terug naar overzicht
hey,Vrienden van mij hebben een grote stoffenwinkel in Lokeren en St-Niklaas.Dit noemt de modecoupon. Misschien vindt je daar wel iets.
Als je een kleed laat maken bij een naaister, zal die meestal wel een stoffenwinkel aanraden. Mijn mama heeft dit ook laten doen en toen is zij samen met de naaister naar de vaste stoffenwinkel van die naaister geweest.Veel succes nog!Maaike
De stoffenwinkel in wetteren die je bedoelt is lorré (stationsstraat 9). Zeer behulpzame verkoopster, denkt met je mee en laat verschillende mogelijkheden zien. Zij kan je ook een naaister aanraden.groetjes,Lies
In Torhout is er ook een stoffenwinkel namelijk Capriss.Dit is de website http://www.stoffencapriss.be/ Ik zie juist op de site dat er ook opendeur is dit weekend...Groetjes,Joke
Lieselot,Ik ben met de dochtertjes van mijn zus naar deze winkel in Wetteren geweest. Zeer goede kwaliteit (We betaalden wel 60 euro per meter). Zeer vriendelijke dame ook.GroetjesElke
In Gent is er volgens mij een stoffenwinkel aan de graslei (midden in het centrum, niet ver van de Sint-Michielsparking. Geloof naast het Marriott hotel.Patricia01/08/2008
Ik weet niet hoeveel tijd jullie nog hebben, maar wij zijn langs geweest bij het Stoffenspektakel in de Expo van Kortrijk. Daar vind je stof aan spotprijzen... Wij hebben er stof gekocht voor de decoratie - als je stof nodig hebt om kleren te maken, heb je misschien wel wat extra hulp nodig en daar hebben ze dan geen tijd voor. Misschien samen met de naaister naar het Stoffenspektakel in Flanders Expo van Gent (11 april)?Succes,Nele
Hallo, de stoffenwinkel aan de graslei in gent verkoopt absoluut prachtige stoffen. Ik ben er ook al gaan kijken, want ik ga mijn kleed zelf maken. Vond het daar te duur, en ga nu in Brussel naar Le Chien Vert; Hele grote winkel, met veel keuze en iets meer binnen mijn budget...
goeie kwalitatieve stoffen en veel keus in le chien vertstoffen lorré is ook heel goed maar iets kleinerVeel succes!!
Ondertussen ben ik 2 maanden getrouwd hoor... Maar toch bedankt!
er zijn verschillende stoffenwinkels in de salvatorstraat en de sleepstraat aan goedkope prijzen en in lokeren is er een grote stoffenwinkel tegen de markt. als je van het station naar de markt rijd, over de brug direkt rechts af langs het water en dan de eerste straat links, die is redelijk lang met een bocht en het is op de linker kant.