Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal Limburg

  27-2-2008 17:34:56
Mijn vriend en ik trouwen op 25/10/2008, maar we hebben nog geen zaal en dat begint, geloof ik, stilaan dringend te worden.
We zijn op zoek naar een budgetvriendelijke zaal (net een huis gekocht :os) in Limburg, liefst met tuin aan of in het groen gelegen, waar we zelf voor drank en traiteur mogen zorgen.
Dat laatste beperkt de keuze behoorlijk.
Heeft er iemand tips?

Alvast bedankt!

Miet
2-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1109


sandra
22-9-2007
 Meld misbruik27-2-2008 18:05:01

Dan moet je zeker eens gaan horen in de kastert in kolderbos (genk)! is een superleuke zaal eens dat je 'm hebt ingericht met je tafels enzo!!



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik27-2-2008 18:10:40

Hey miet,begint inderdaad stilaan tijd te worden,maar je hebt nog wel wa tijd hoor.
In welke regio zoek je?
Grtz sarah



Veronique
18-10-2008
 Meld misbruik27-2-2008 18:13:13

al gedacht aan de jagersborg in maasmechelen?
of eventueel de Elysee in Genk? (is wel met eten bij, maar valt goed mee qua prijs vind ik...) ik kan je van de elysee wel het "menu" doormailen als je wil. wij hebben voor een 150 tal personen een warm buffet voor ongeveeer 6000 euro, drank hele avond inbegrepen.

groetjes



Miet
2-5-2008
 Meld misbruik27-2-2008 18:14:12

De regio maakt eigenlijk niet zo heel veel uit. We wonen in Helchteren, dus liefst niet ál te ver daar vandaan... Voorlopig bekijk ik gewoon heel Limburg.

(Alvast bedankt voor jullie snelle reacties!)



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik27-2-2008 18:21:51

Hey miet,ik ben zelf van houthalen afkomstig,ben een paar jaar terug es naar een fuif geweest in een zaaltje op het domein van kelchterhoef,anders moet je daar es kijken.
Ofwel het cc van Zolder (weet wel nie of ze nu nog zo een mooie tuin hebben)
gtz sarah (nog 142 dagen)



Els

 Meld misbruik27-2-2008 19:27:44

Hey Miet!

Ook wij trouwen op 25 oktober in Limburg!

En maak je geen zorgen, er zijn nog zalen vrij voor deze datum.

Wij gaan de onze morgen bezoeken en de knoop doorhakken welke het zal worden!

Van waar ben je?

groetjes en succes ermee!



Miet
2-5-2008
 Meld misbruik27-2-2008 19:37:58

We wonen in Helchteren. Welke zalen gaan jullie bekijken?

Het moeilijkste is dat we graag een dansfeest zouden geven met hapjes voor de gasten, maar zonder groot diner. De meeste zalen doen zoiets niet; het is vooral daarom dat we op zoek zijn naar een zaal waar je alles zelf mag doen. Anderzijds is dat natuurlijk een hoop extra rompslomp op de dag zelf.
Ik hoor van sommigen hier op het forum dat je de prijs daarmee sowieso niet echt veel drukt. Iemand ervaring mee?



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik27-2-2008 19:48:04

Hey miet,wij doen ons feest in maasmechelen, zaal "aen't venne", wij betalen voor uitgebreid buffet 24 euro per pers. Drank is een appart arregement. Moeten voor de zaal uiterraard nie ts betalen
Dan heb je een gedacht als je prijzen van de zalen weet.
grtz sarah



Ktty

 Meld misbruik27-2-2008 21:13:05

Hey,

wij trouwen in juli en hebben de parochiezaal in Houthalen. Wel moet je de drank daar nemen, maar de prijzen zijn zeer schappelijk. De zaal moet je dan wel natuurlijk aankleden. Het is maar een tip.
Groetjes!



Veronique
18-10-2008
 Meld misbruik27-2-2008 21:59:59

@sarah....
helaba!! wij hebben ook prijs opgevraagd voor "aen 't venne" maar kregen een mailtje terug dat we moesten langsgaan voor meer info. we wonen in leuven, dus zo heel makkelijk is dat neit altijd.
zou jij aub wat meer info kunnen doormailen? ook wij willen een buffet doen met drankforfait. en 24€ spreekt mij enorm aan :D

alvast bedankt!!!

vlayen-ramakers@hotmail.com

groetjes
veronique



Liesbet
10-11-2007
 Meld misbruik28-2-2008 12:55:04

Ga anders eens kijken op www.tastecatering.be . Die maken je trouwfeest juist op maat en de prijs valt zeer goed mee.

Groetjes,

Liesbet


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info