Terug naar overzicht
Dat hangt volgens mij helemaal van je kleed af. Ik heb een Cymbelinekleed in vintage/retro stijl waar dat perfect zou bij passen en ik hoop van zulke schoenen te vinden! En ik ben van hetzelfde principe: ik wil geen dure typische trouwschoenen die ik dan nooit meer draag. Dus ik zou zeggen: niet twijfelen.
hey ik hou ook niet van zulke dure schoenen voor één dag. ik heb ook schoenen gekocht met een houten hak. en ik heb gezien de trouwcollectie van de bekende schoenwinkel van loock heeft ook trouwschoenen met houten hak.doen zou ik zeggen ik doe het ook en voel me er goed bij
Ik kan me niet voorstellen dat dat zou storen. Mensen letten op je kleed en niet op die cm schoen dat eruit steekt.Ik heb zelf witte balerina's van Esprit gekocht, ook afdraagbaar :-)
Hey dames,als jullie in de buurt van zottegem wonen moeten jullie zeker es gaan zien bij mia monta,daar hebben ze mooie,ook niet- klassiek bruidsschoenen tegen een schappelijke prijs! voor mij is da spijtig genoeg wa ver rijden.grtz sarah
ik heb trouwschoenen gekocht bij merrie mie in vlissingen, welgeteld 54€ en dat waren zelf nog niet de goedkoopste en zijn heel mooi!
ik heb mijn schoenen vorig weekend gevonden bij Pronti. Gewoon witte, platte met spitse tip. Ze hadde 2 verschillende soorten in de zelfde stijl. Enja, volgens mijn vriend typisch vrouwelijk, kon ik niet kiezen, dus heb ik ze maar alle 2 genomen :p Voor 40 euro heb ik 2 paar schoenen, die perfect bij mijn kleed passen. ik moest wel spierwitte schoenen hebben, mits ik een roodtrouwkleed heb, dus hout zou daar onder vloeken... maar onder een wit kleed kan je dat perfect dragen. Kvind de schoenen in de bruidswinkels toch ook over het algemeen veel te duur, en te klassiek. grtz Ann
In Hasselt heb je de schoenenwinkel La Bottega waar ze wat apartere merken hebben.Daar heb ik mijn schoenen gehaald (met houten hak) voor onder mijn kleed van Cymbeline. Het leuke was dat er wat kant zat verwerkt in mijn schoenen en dat leek erg sterk op dat van mijn kleed.