Terug naar overzicht
Ik heb ook zitten puzzelen: je begint met je eerste pagina op het eerste blad rechts, de tweede pagina op het tweede blad links, de derde pagina op het derde blad rechts,de vierde pagina op het vierde blad links, ...Eens je halverwege bent, ga je in omgekeerde richting tewerk en vul je de lege plaatsen.Als je een oneven aantal pagina's hebt, dan begin je pas op de derde pagina.Ik ben wel benieuwd of er iemand anders een betere manier heeft gevonden...Veel plezier ermee!
ik gebruik een truukje...ik neem een aantal legen bladen, evenveel als voor het misboekje nodig en vouw ze in een boekje, dan blader ik door dit boekje en nummer de pagina's 1,2,3,4...daarna zie je dat op elk blad 4 nummertjes zullen staat (2 op de voorkant en 2 op de achterkant) en zo moet je ze dan printenhopelijk is het een beetje duidelijk, want is niet simpel uit te leggengroetjes,sofie
Hallo,Bij mij is het gelukt door bij de printerinstellingen, (te vinden in mijn computer, printers en faxen) de printer in te stellen op afprinten als booklet. Dan zet hij alles automatisch juist en rectoverso.Groetjes,Lieve
Inderdaad, als je printer recto verso kan printen, kan je bij de printerinstellingen "boekvorm" aanduiden. Dan moet je zelf niet rekenen en doet de pc alles voor jou! Als je printer niet recto verso print, kan je altijd bij een fotocopiecenter terecht. Die machines kunnen ook perfect misboekjes afprinten zonder problemen, veel succes!