Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twijfels over ceremoniemeester Willy Buys

  27-2-2008 11:55:22
Hallo iedereen,

Heeft iemand ervaring met de ceremoniemeester Willy Buys uit Nieuwkerken-Waas? Wij hebben zijn gegevens doorgekregen via het ceremoniebedrijf waar wij onze auto's besteld hebben. Aanvankelijk hadden wij een andere ceremoniemeester (Luc Van Camp), maar die was plots verhinderd op onze huwelijksdag. Willy Buys heeft telefonisch contact met ons opgenomen en hij klonk eerlijk gezegd nogal nors en weinig enthousiast. Hij vroeg om eens af te spreken 6 weken voor ons huwelijk. Ik vind dat nogal rijkelijk laat om de planning te bespreken. Ik had de indruk dat hij weinig ervaring had met huwelijken (kan verkeerd zijn). Toen ik zijn naam ingaf op Google, zag ik dat hij als begrafenisondernemer gecategoriseerd werd. Dat verklaart natuurlijk wel zijn ingetogenheid:0), maar ik was er niet erg gelukkig mee. Ik weet wel dat er nog ceremoniemeesters zijn die ook begrafenissen doen, maar het ging vooral om zijn intonatie en manier van handelen. Ik heb contact opgenomen met het ceremoniebedrijf en zij klonken nogal verontschuldigend wat bij mij het vermoeden bevestigt dat zij niet echt vaak met deze man samenwerken. Ik vraag mij nu af of er mensen zijn die ervaring hebben met Willy Buys? En wat zouden jullie doen in mijn plaats? Een andere ceremoniemeester zoeken (wordt wel dringend dan) of toch maar erop vertrouwen dat het in orde komt?

Groeten,
Griet
02/08/2008

Griet
2-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1104


sara
14-2-2009
 Meld misbruik27-2-2008 12:18:08

goh..moeilijke zaak! Ik ken die ceremoniemeester niet, dus kan ik over hem niets zeggen. Maar ik vind het toch belangrijk dat het goed klikt tussen het koppel en de ceremoniemeester, want tenslotte zal hij toch ook moeten mee werken aan wat voor jullie de mooiste dag van jullie leven zal worden he! Misschien moet je hem toch eens vragen om nu al eens af te spreken, dan zie je hem eens in 't echt en dan zal je mss direct weten of het al of niet klikt?!

xxx



Dany
24-5-2008
 Meld misbruik29-2-2008 12:30:24

Hebben jullie toevallig jullie ceremoniewagen geboekt bij LPP ceremonie??? Ik denk dta wij dezelfde ceremoniemeester hebben. Klinkt inderdaad nogal nors maar gezien het enthousiasme van de mensen van LPP heb ik er het volste vertrouwen in dat dit wel goed zal verlopen... Niet iedereen is even vlot in omgang natuurlijk...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...