Terug naar overzicht
Hallo, wij huwen ook op 30/08/08.Volgende zaken hebben wij al vastgelegd: feestzaal, DJ, kerk, priester, fotograaf, vervoer, bruidkleed (+ schoenen + lingerie), stadhuis, getuigen,... Volgende week gaat mijn verloofde kijken voor een kostuum en in maart hebben we ook nog een afspraak voor onze uitnodigingen. Daarna gaan we op zoek naar trouwringen. Groetjes, Lien 30/8/8
Ook wij trouwen op 30/08/08 in Leuven.Wat er al in orde is: feestzaal, traiteur, dj, trouwringen, kledij (bruid, bruidegom en bruidskindjes), kapster/visagiste aan huis, fotograaf, ceremoniewagen.We gaan nu aan de misboekjes beginnen.groetjesVero
HeyWij hebben volgende zaken al klaar:bruidskleed + schoenentrouwringenkerkmisboekjesfeestzaalvervoerkapster/visagisteuitnodigingen al gekozen maar moeten ze nog laten drukkenhuwelijksreisgetuigenbruidskindjes gevraagd maar nog geen kledingDenk dat dit alles is wat wij al geregeld hebben!GroetjesAnuschka30/08/08
oja het belangrijkste vanal om een nadien nog te kunnen terugblikken: onze fotograaf ligt ook al vast!groetjes
Hoi!Wij trouwen ook op 30 augustus 2008. Ik begon ook al te denken dat ik de enige was ;-)Wij hebben al:locatiegemeentehuis (nog niet officieel, maar het staat geblokkeerd)trouwjurk en schoenenkostuum voor de bruidegomgetuigenmuzikanten receptiebloemistontwerp uitnodigingenfotograafDJbruidstaartgastenlijsthuwelijksreis Ik ben momenteel bezig met de organisatie van onze viering (geen kerk). Verder moeten we dus nog op zoek naar trouwringen, kapper, eventueel visagiste (hoewel ik aan het denken ben het zelf te doen), menu's kiezen, lunch vooor 's middags, bruidsboeket/bloemen, openingsdans en nog duizend andere kleine dingen :-) Wij hebben geen officiële 'suite' en geen bruidskindjes dus dat is alvast een zorg minder!Groetjes en nog veel succes allemaal!Bregtje
En ook wij trouwen 30/08/08 (in Wilsele bij Leuven)Wij hebben al: bruidskleed, schoenen en juwelenkostuum vr bruidegom (nog op zoek naar schoenen)locatiefeestzaalgemeentehuis kerkgetuigenvervoerceremoniemeesterfotograafbloemistEn ben momenteel bezig aan de misboekjes en nog op zoek naar kapper, visagiste, ringen,... en nog een hele hoopgroetjesAngie
Wij trouwen ook op 30 aug! Blijkbaar zijn we toch nie alleen, é!Bij ons is het in Gent en Zwijnaarde. Ik sluit me aan bij de meeste lijstjes. Heb ongeveer al evenveel gedaan. Uitnodigingen komen eraan. Schoenen en lingerie heb ik totaal nog niet, maar vind dat ik nog tijd genoeg heb. De misboekjes, daar zou ik toch binnenkort eens wat tijd moeten voor vrij maken. Maar dat komt allemaal wel in orde.
Wij trouwen ok op 30/08/08! :)wij hebben alles al op orde behalve details, zoals fotolocaties,...xxx