Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijk uit handen

  27-2-2008 10:52:23
Hallo,
gisteren tijdens huwelijk uit handen heb ik even op mijn randen moeten bijten. Eén van de kleedjes die die vrouw paste was nl mijn kleedje! Bijna had ik geroepen: kijk schat die heeft mijn kleedje aan...
Maar best dat ik me nog kon inhouden :-)

emilie

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1238


Els

 Meld misbruik27-2-2008 11:01:14

hey!

Dat kan ik me voorstellen... Hier gaat het ook over niets anders dan trouwen - trouwen- trouwen...

Bij de kleedjes van gisteren heb ik nog gewoon m'n mening kunnen zeggen, want ga maandag de eerste keer kijken! Ben zo benieuwd...

groetjes



Tamara

 Meld misbruik27-2-2008 13:01:32

En in de 'Trouw die ik wou op VijfTV' had de bruid mijn kleed aan! Maar goed dat m'n ventje niet thuis was, anders had mijn gezicht mij verraden ;)



D
8-8-2008
 Meld misbruik27-2-2008 13:06:00

Ik ga straks kijken, had het opgenomen, want heb de trouw die ik wou gezien (jammer dat ze rond hetzelde uur wroden uitgezonden)

@Tamara,
Jou kleedje vond ik alvast héél mooi!

groetjes
Dana



Nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik27-2-2008 14:18:36

Gisteren waren wij ook aan het kijken naar de trouw die ik wou.
Die mevrouw van de bruidswinkel gaf de tip om als je niet erg groot bent een jurk met opstaande kraag of met schuine plooien te nemen.
Ik ben dus niet van de grootste en mijn vriend zei "hé, heb jij ook zo'n kraag of plooien genomen? Die met zo'n plooien vind ik wel mooi".

Mijn kleed is dus met schuine plooien en ik maar zo normaal mogelijk proberen te reageren "uhu, dat is wel mooi" :-D



valerie
7-6-2008
 Meld misbruik27-2-2008 18:40:00

Hey,

heb dit ook voor gehad een aantal afleveringen terug. Toen paste ze ook een kleed dat ik ook heb aangehad en dat eigelijk de voorloper is van mijn kleed en mijn vriend zei ook direct; da is keimooi, ik hoop dat je ook iets in die stijl hebt. Toen had ik ook moeite om te zwijgen. Nu weet ik natuurlijk wel zeker dat hij het mooi gaat vinden ;-)

groetjes,

Valerie
7 juni 2008



karlien
28-6-2008
 Meld misbruik28-2-2008 16:36:43

@ Valerie:
Amaai, dus jij kan keigerust zijn dat je vriend je kleed mooi zal vinden...
Ik heb daar wel een probleem mee.
In een poging om een beetje te ontfutselen wat hij mooi vond, waren we samen in een bruidsmagazine aan het kijken...
Vroeg dan van 'vind je dat mooi? en dat?'
Blijkt dat hij echt niet voor mijn stijl kleed is (is ook niet alledaags)
Maar alles is al besteld, en ik wil dit kleed!!!!! :-D
Hij zegt nu wel dat hij het wel mooi zal vinden als ik het aan heb, maar toch...
Veel plezier allemaal!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...