Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

rue de brabande

  27-2-2008 8:40:05
Nu volggt een hele rare vraag, maar ik kan maar proberen hé

Is er hier iemand die dicht bij rue de brabande woont of werkt ?
Zoja, zou u het zien zitten om daar een boodschap voor met te doen en dit op te sturen :-)
een 2-tal pagina's hiervoor kan je zien over wat het gaat ;-)


groetjes
Vicky

vicky
24-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1290


Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik27-2-2008 8:44:20

Hey Vicky

Ik weet niet van waar je juist bent maar de rue brabant ligt in Brussel in de marokkaanse/turkse wijk. Er is echt niets speciaals aan die straat... Er zijn in brussel zo nog een aantal straten te vinden rue wayez, rue marie-christine,... waar veel zulke winkeltjes zijn.
Ik ben er zeker van dat je ook in Antwerpen, Gent,... zulke straten kan vinden, uiteindelijk verkopen die winkeltjes toch heel veel dezelfde spullen hoor.

Groetjes
Ellen
21-06-08



vicky
24-5-2008
 Meld misbruik27-2-2008 8:49:42

ja maar het gaat hier om een specifiek winkeltje waar ze doopsuiker verkopen.

daar verkopen ze blijkbaar mooie en goedkope rozenblaadjes

ik heb al rozenblaadjes van feest-winkel.be maar die zijn precies door een kleuter uitgeknipt, dus dit zie ik niet zitten als tafeldecoratie

dus als er me iemand kan helpen, reageer gerust ;-)

alle onkosten zijn vanzelfsprekend voor mij



Kathleen
6-9-2008
 Meld misbruik27-2-2008 14:11:08

Kan je er met je vriend of met iemand anders (vriendinnen/mama/...) eens een dagje brussel van maken? Neem de trein, in het weekend zijn er zelfs speciale shopping-tarieven.

Dan kan je de blaadjes met je eigen ogen zien want wat voor iemand prachtig is, is het daarom niet voor iemand anders hé.

Groetjes



griet
23-6-2014
 Meld misbruik27-2-2008 15:29:30

Hey

Het is echt wel de moeite om zelf eens naar dat winkeltje te komen hoor.
Het is er echt goedkoop en ze hebben heel leuke spulletjes voor deb trouw.
Het is echt niet moeilijk.
Je neemt de trein naar Brussel Noord en stalt langs de achterkant ( dus niet de grote inkomhal ) buiten .
Het is een lange straat met allemaal Turks Marrokaanse Winkeltjes.

Grietje
08/08/08



griet
23-6-2014
 Meld misbruik27-2-2008 15:29:51

Hey

Het is echt wel de moeite om zelf eens naar dat winkeltje te komen hoor.
Het is er echt goedkoop en ze hebben heel leuke spulletjes voor deb trouw.
Het is echt niet moeilijk.
Je neemt de trein naar Brussel Noord en stalt langs de achterkant ( dus niet de grote inkomhal ) buiten .
Het is een lange straat met allemaal Turks Marrokaanse Winkeltjes.

Grietje
08/08/08


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...