Terug naar overzicht
hey petra,ik heb dat inderdaad ook gehoord dat Pilfood je haar sneller doet groeien. Tis wel eerder een vitaminekuur dat je haar vooral 'gezonder' maakt, je kan natuurlijk niet verwachten dat het groeit zoals kool he!En als je haar niet lang genoeg is, mss wat extra budget sparen voor extensions?!grtjes
hallopas op met zulke producten... pilfood zelf ken ik niet, maar een collega van mij gebruikte een tijdje geleden enkele weken een haarverstevigingsmiddel van bij de apotheek (ben naam effe kwijt) omdat ze redelijk wat haar verloor 's nachts enzo. inderdaad, het haar op haar hoofd werd van betere kwaliteit, groeide sneller en was steviger.MAAR... niet alleen op haar hoofd groeide het haar weeldig... ze moet nu nog om de 2,5 week haar benen waxen omdat tegen dan de haartjes weer meer dan een cm lang zijn. en die kuur is toch al meer dan een jaar geleden...misschien zijn extensions een betere optie, of kiezen voor een sexy kort kapsel?knuffelveronique
hij hallo ik ben kapster en ik zal heel eerlijk zijn nee dat helpt niet werkt niet zit al meer dan 10 jaar in het vak en is echt zever . maar daarom zit ik niet hier ik trouw 23/08/2008 . en heb ook korter haar maar ik verleng mijn haar een maand er voor en het is niet zo duur groetjes wendy xxx
weet iemand wat ongeveer de gemiddelde prijs is voor extensions?grtjes
@ sara ja ik indien vragen daar over mag je me altijd mailen. ps ik doe niet aan rekl trouw zelf 23/08/2008. ben nu gewoon kapster al meer dan 10 jaar en ik doe ook haar verleng. en is echt niet duur . mail adres wendy.cordaro@telenet.be dus als je vragen hebt kan ik je mis verder helpen
Hoi Petra,Ik trouw op 24/05/08 en op 10/04/2008 ga ik mijn extensions laten zetten. Ik betaal hiervoor 300 euro(met knippen en fohnen bij + nog de verzorgingsproducten)Groetjes,Sarah
Ik vroeg me af of met extensions je eigen haar ook gewoon verder groeit zonder kapot te gaan, want ik ben bang dat het dan weer helemaal gaat uitdrogen of zo en dan moet ik weer helemaal van opnieuw beginnen.Groetjes,Petra
hey petra,ik heb zelf sinds 2 maanden extensions en ben er heel tevreden van. ik heb nu veel meer en langer haar. toegegeven, je hebt er meer werk mee. maar het resultaat is schitterend. indien je je haar en extensions goed verzorgt, kan het geen kwaad berokkenen aan je eigen haar. ik heb ook zo'n €300 betaald voor een volledige verlenging inclusief shampoo en conditioner. succes!