Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

reclame op dit forum

  26-2-2008 11:52:22
Hallo iedereen,

Er moet me iets van het hart. Ik volg nu al een tijdje dit forum. Regelmatig worden er berichten gepost van bedrijven/organisaties. Op zich vind ik dit niet erg (kan misschien soms zelfs nuttig zijn), zolang het niet teveel wordt, maar het is volgens mij telkens een afknapper om een bericht te lezen waar het overduidelijk is dat er een bedrijf achter zit maar er ook niet voor uitkomt. Aan de bedrijven: als jullie hier posten doe dit aub onder jullie naam! en niet gepost door naam A en groetjes door naam B.
Of ben ik alleen met dit gevoel?

Groetjes,
Kelly

Kelly
9-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 1257


Tamara

 Meld misbruik26-2-2008 12:20:14

Helemaaaaaaaaaal niet! Verdikke zeg, da's gewoon irritant en komt heel wanhopig over.



Karen
13-9-2008
 Meld misbruik26-2-2008 13:08:50

Ik vind het vooral irritant wanneer er een vraag wordt gesteld over een DJ of een zaal of een ceremoniemeester, ... en er dan iemand anders op antwoordt à la: "Kom bij mij, ik ben beter!"
Wat ik wel goed vind, zijn de mensen (bijvoorbeeld DJ LeBart) die tips geven zonder reclame te maken voor hun zaak.
Er is een week of zo geleden een topic geweest van de redactie met de vraag wat we veranderd zouden willen zien, en daar zijn ook veel negatieve reacties op die irritante reclame gekomen. Je bent dus zeker niet alleen :-)

Groetjes,
Karen
13/9/2008



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik26-2-2008 14:01:21

haha idd... overduidelijk dat bepaalde firma's met naam a en dan b reageren... hilarisch!!! met zo'n mensen wil ik niet eens werken wegens DOM!!




B

 Meld misbruik26-2-2008 16:34:58

Ik heb ook een aantal berichtjes op dit forum achtergelaten. Maar tijdens de aanmelding moest je het een en ander invullen aan gegevens. Ik heb dit niet goed gedaan, waardoor er als naam B staat. Dit moest Beadbeauties zijn. Helaas kan ik nergens vinden waar je je gegevens kunt wijzigen.
Ik wil dit dolgraag, want alleen bekend zijn onder de letter B vind ik niet prettig. Dan kom je niet betrouwbaar over.... Dus als iemand mij kan vertellen hoe ik het een en ander kan wijzigen, graag!

Groet, Marion
www.beadbeauties.nl



Vera
15-3-2008
 Meld misbruik26-2-2008 17:29:38

Beste Marion,

je kan je naam en gegegevens veranderen. Je gaat naar: mijn planning, daar rechts klik je op mijn profiel en je kan alles aanpassen.

groetjes



Marie
13-6-2009
 Meld misbruik26-2-2008 18:05:41

Ik merk daar allemaal niks van.
I denk dat ik een natuurlijk ingebouwde filter heb die daar gewoon over leest.



Beadbeauties

 Meld misbruik26-2-2008 18:29:12

Dank je wel Vera!

Heb direct mijn naam aangepast.

Groet, Marion
www.beadbeauties.nl



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik26-2-2008 19:12:34

dag marion... we hadden het niet over jou hoor.. ale, ik toch niet!



Beadbeauties

 Meld misbruik26-2-2008 19:51:09

Dat dacht ik ook niet hoor Sarah!

Maar ik vond het al een poosje hinderlijk dat ik "B" was. Net zo'n crimineel ; )

Groet, Marion
www.beadbeauties.nl



Laurie

 Meld misbruik27-2-2008 7:02:05

Hey,

Ik moet eerlijk bekennen dat ik mij hier nog nooit heb aan gestoord.

Groetjes,

Laurie



Kelly
9-9-2009
 Meld misbruik27-2-2008 8:46:16

Ik wou even duidelijk maken dat ik niemand wou viseren. Ik heb voor de naam A en B gekozen zodat ik, dacht ik, zeker was dat niet zich geviseerd zou voelen. Sorry als dit gebeurd is.

Groetjes,
Kelly



Beadbeauties

 Meld misbruik27-2-2008 9:02:22

Ook voor jou Kelly: ik voelde mij niet direct aangesproken hoor!

Maar ik vond het zelf genant om "B" te zijn. Gelukkig is dit nu opgelost!

Groet, Marion
www.beadbeauties.nl



Karlo
8-8-2008
 Meld misbruik27-2-2008 20:02:16

Ik vind het een beetje komisch hoe achterdochtig sommigen hier wel zijn:
"Er reageert een man op een onderwerp, dus hij zal wel iets te maken hebben met een of ander bedrijf, want er zitten geen mannen op dit forum". Hallo... Er zitten wél mannen op dit forum, die niets te maken hebben met om het even welk bedrijf...

Groetjes,
Karlo
www.080808.tk



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik28-2-2008 7:16:29

@karlo... nee idd niet elke man is van een bedrijf.

Maar er zijn hier wel mannen die bij van: een mannennaam hebben staan en dan groetjes van een vrouw doen.
En oh zo toevallig... is het dan elke keer: firma xxx kan dit voor je regelen! of firma xxxx doet dit heel goed! of ben je al bij firma xxxx geweest?
En dat ongeveer op elk product...

en dat is wat kelly wil zeggen, (zonder namen te noemen om het hier deftig te houden..)



LeBart

 Meld misbruik28-2-2008 10:40:06

Ik word hier ook aangehaald, dus ik zal ook maar eens replyen (als man op het forum)

Ik kan alleen voor mijn business spreken natuurlijk ... maar er zijn centen te verdienen met trouwfeesten.
Een mooi extra'tje als kleine vis, maar als je meerdere djs hebt en ja kan gedurende de 5 topmaanden april - september per weekend minimum 4 feesten doen dan kan je daar meer dan aardig van leven. Als je grote investeringen hebt gedaan in "je dj installatie" dan wil je die er kost wat kost uit halen ... en dat kan alleen door veel te draaien en je dus overal aan te bieden.

Langs de andere kant denken sommige individuen inderdaad dat de gemiddelde forumganger van nature uit naief is. Comments vragen over jezelf, jezelf aanprijzen onder andere aliasen maar dezelfde dt fouten schrijven, jezelf steeds weer profileren met een standaard epistel ... enz.

In the end doe ik hetzelfde, door mijn gedachte over iets te laten vallen, is de kans er dat mensenen naar mijn website gaan en mij via die weg boeken. Maar zoals de regels van dit forum zeggen mag ik mijn website niet vermelden ... dus dat doen we niet.
Ik hoef me niet op te dringen, als mensen geinteresseerd zijn vinden ze me wel.

cheers, dj LeBart



Ines
3-10-2008
 Meld misbruik28-2-2008 12:20:38

@ dj LeBart

En da's nu net jouw sterkte. 't Is dat de zaal waar we ons feest doen, geen keuze laat voor dj (die zit in de zaal in, dus...), want ik zou jou meteen boeken.

De meeste onder ons gebruiken het forum om ideeën uit te wisselen en of die nu van andere bruidjes (of bruidegommen) to be komen of van mensen uit de bizz, dat maakt niet uit. Maar het maakt wel een verschil hoe die laatsten dat doen.

En jouw manier is dan echt aanvaardbaar: jij geeft tips zonder jezelf op te dringen en volgens mij werkt dat beter dan mensen die hun naam om de twee woorden in een zin weten te zetten.

Dus, dikke pluim!

Groetjes
Ines
3/10/2008



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik28-2-2008 21:54:34

yep bart dikke pluim...

met zo'n dj wil ik wel werken!! helaas is mijn man muzikant en wil hij alleen bands op zijn feest..

bij andere ligt het er VINGERDIK bovenop en snap niet dat ze zelf niet snappen dat ze zo geen klanten kunnen maken. eerder ze afschrikken!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...