Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

babbelbox

25-2-2008 23:24:47
hallo,

Eerder hier vroeg ik, mensen die ervaringen hadden met message in a box.
Nu ben ik op de firma "dvd babbelbox" terechtgekomen, iemand hier al ervaringen mee? Valt van prijs echt goed mee, en is eigelijk het zelfde principe als message in a box of praatpaal.

groetjes, sofie

SOFIE
7-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 523

Tina
28-6-2008
 Meld misbruik26-2-2008 16:53:47

Hoi!

Wij zijn ook naar zoiets op zoek. De praatpaal en message in a box waren al volzet. Zou je me even de website van die dvd babbelbox willen doorgeven?
Alvast bedankt!

Groetjes,
Tina

SOFIE
7-6-2008
 Meld misbruik26-2-2008 17:35:26

hey Tina,

Als je babbelbox op google intikt, dan komt het er als eerste bovenaan op te staan.
Als je een kijkje bent gaan nemen, kun je me dan eens laten weten of jij het verschil kent tussen babbelbox, message in a box of de praatpaal? Want het lijkt me percies allemaal hetzelfde.

bedankt en succes!
groetjes sofie

Tina
28-6-2008
 Meld misbruik26-2-2008 19:59:49

Hoi!

Ik ben al eens gaan piepen en inderdaad, het is net hetzelfde als message in a box en de praatpaal. Alleen wel 100 euro goedkoper precies. Ik heb al een mailtje gestuurd om te vragen of hij op onze datum nog vrij is. Als ik antwoord gekregen heb zal ik je iets laten weten!

Groetjes,
Tina

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik27-2-2008 8:43:50

Hey,

Het zag er voor mij heel goed en vooral professioneel uit. Kheb het dan maar gereserveerd! Merci voor de tip, wij hadden al naar de praatpaal gekeken, maar die was reeds bezet.

Groetjes, katrien

Tina
28-6-2008
 Meld misbruik27-2-2008 22:01:51

Hallo!

Ik heb intussen ook contact opgenomen met dvd babbelbox. Ik had heel snel een mail terug en het lijken heel vriendelijke mensen. Het ziet er inderdaad goed en professioneel uit.

Groetjes,
Tina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...