Terug naar overzicht
Hoi!Wij zijn ook naar zoiets op zoek. De praatpaal en message in a box waren al volzet. Zou je me even de website van die dvd babbelbox willen doorgeven?Alvast bedankt!Groetjes,Tina
hey Tina,Als je babbelbox op google intikt, dan komt het er als eerste bovenaan op te staan.Als je een kijkje bent gaan nemen, kun je me dan eens laten weten of jij het verschil kent tussen babbelbox, message in a box of de praatpaal? Want het lijkt me percies allemaal hetzelfde.bedankt en succes!groetjes sofie
Hoi!Ik ben al eens gaan piepen en inderdaad, het is net hetzelfde als message in a box en de praatpaal. Alleen wel 100 euro goedkoper precies. Ik heb al een mailtje gestuurd om te vragen of hij op onze datum nog vrij is. Als ik antwoord gekregen heb zal ik je iets laten weten!Groetjes,Tina
Hey,Het zag er voor mij heel goed en vooral professioneel uit. Kheb het dan maar gereserveerd! Merci voor de tip, wij hadden al naar de praatpaal gekeken, maar die was reeds bezet.Groetjes, katrien
Hallo!Ik heb intussen ook contact opgenomen met dvd babbelbox. Ik had heel snel een mail terug en het lijken heel vriendelijke mensen. Het ziet er inderdaad goed en professioneel uit.Groetjes,Tina