Nu Online
Momenteel zijn er 263 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

MeToYou Beer

  12-2-2005 10:25:03
Lieve Mensen allemaal,

Graag zou ik ons bruidsmeisje (9jaar) een me-to-you beer willen laten vasthouden waar dan de ring van mijn toekomstig ventje aan hangt. Bestaan er me-to-you beren die gekleed zijn in een bruid of bruidegom? En zoja, waar kan ik deze bestellen? Ze mag achteraf deze beer voor haar houden. Dus het hoeft niet zo'n klein ding te zijn. En dan heb ik ook nog een bruidsjongen, maar ik weet niet wat ik hem zou laten vasthouden waar mijne ring dan aan vastgemaakt kan worden. Hij word 10 jaar, dus hem ook zo'n beer geven, lijkt me niet zo'n goed idee.
Alle tips zijn welkom!! En alvast bedankt!!

Kusjes en knuffels
Mieke

D-Day: 24 juni

Mieke
24-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1125


Els
1-4-2006
 Meld misbruik12-2-2005 12:06:50

die verkopen ze zeker, in die winkels zoals artoz, of bozzy, of hoe noemen die tegenwoordig allemaal?? zeker met valentijn is er een ruime keuze!! tip: het is dan wel niet van me to you, maar in het bruidsparadijs (www.bruidsparadijs.be ), kan je een beer kopen waar bij de voetjes je een ritsje kan opendoen en daar de ringen kan instoppen!!)
veel succes!



Fieke
4-6-2005
 Meld misbruik12-2-2005 17:46:56

Hallo, ik ben vandaag met mijn ventje in zo'n bozzy winkel geweest en daar verkochten ze zo'n hartje (tasje) met een me to you beertje in, wij hebben besloten om de ringen aan het beertje aan te doen en in het doosje te stoppen, zodat de kindjes iets leuk kunnen dragen.... veel succes
nog 112 dagen te gaan



Ans

 Meld misbruik14-2-2005 8:22:09

Bij mijn zus hadden de bruidskindjes (1 jongen en 1 meisje ook allebei rond 10 jaar) een klein MeToYoubeertje vast. Het was een bruidskoppeltje.Het ene beertje had een trouwkleedje aan, het andere een hoed en een vestje. Zij had daar de ringen aangebonden en elke kindje had er eentje vast. Waarom zou dit niet gaan voor een jongen??Ze zijn gewoon superfier dat ze die dag mee in de belangstelling staan en dat ze de ringen mogen dragen en nadien er een aandenken van hebben.Als je wil kan ik wel is vragen waar ze dit koppeltje beertjes heeft gekocht.



Katrien

 Meld misbruik16-2-2005 13:22:09

Ik heb die beertjes van me to you vorig jaar gekocht in de expo..
Het is inderdaad een bruidmeisje met een sleep en trouwkleedje aan het het mannetje heeft een hoedje aan! heel leuk.. alleen vond onze ceremoniemeester dit niet zo'n goed id om de ringen aan te hangen (kwestie dat de kinderen met de beertjes spelen en de ringen zouden kwijtgeraken !).. Tjah, ik twijfel nu nog om ze ofwel toch aan de kindjes te geven met de ringen of om ze gewoon als "decoratie" in de kerk te zetten...



julie
14-5-2005
 Meld misbruik19-2-2005 15:48:05

Hoi

Ik ben gisteren in de speelgoedwinkel dreamland geweest en daar heb je die me to you beertjes met een doosje in hun hand om de ring in te stoppen. En nog vele andere soorten zoals een hatdoosje met daarin een me to you beertje waar je dan de ringen rond zijn pootjes kan doen ook heel leuk.

Groetjes julie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...