Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Strapless BH met push up?

  25-2-2008 14:02:46
Hey,

Ik ben vorige week gaan kijken voor een strapless BH voor onder mijn kleed. Ik had graag een push upmodel omdat dat dan toch wat mooier uitkomt. Nu beweerden ze in de winkel dat een strapless BH niet bestaat in push up. Klopt dit? Heeft iemand dit mss wel al gevonden en zo ja, van welk merk?

Alvast bedankt

groetjes
Kerry

Kerry

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1265


sandra
22-9-2007
 Meld misbruik25-2-2008 14:07:18

tuurlijk bestaat dat wel!
selmark heeft er zeker en vast, ik heb het bewijs ervan in mijn kast hangen :-)



Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik25-2-2008 15:26:25

van selmark hebben ze idd strapless push-up bh's



valentine
27-6-2008
 Meld misbruik25-2-2008 16:27:46

Hoi,

Ik heb ook een strapless bh van 't merk princess bebe, en 't is met push up. Hij zit zalig, heb voor da merk gekozen omdat ik er al één van had die ik zot draag!!
Gewoon bij een plaatselijke lingerie winkel. Van waar ben je?

Groetjes



Kerry

 Meld misbruik25-2-2008 16:36:02

Hey,

Ik heb nog nooit van dit merk gehoord...
Ik ben afkomstig van Hasselt maar woon momenteel in Leuven.

groetjes



Laurie

 Meld misbruik25-2-2008 17:16:00

Hey,

Ik heb ook een huiskleur strapless push-up bh van selmark. Je kan verkooppunten zoeken via hun site.

Groetjes,

Laurie



valentine
27-6-2008
 Meld misbruik25-2-2008 20:02:42

Ik ben van Beernem en daar verkopen ze deze in een lingerie winkel. Maar ze hadden toch wel wat reclameboekjes van dit merk. Zat wel foutje in: princesse tam tam (had het verward met nickname van vriendin :) )
Voor prijs: BH is rond 50euro broekje rond 20 of 30euro

Succes ermee



valentine
27-6-2008
 Meld misbruik25-2-2008 20:18:52

Heila,

Nog eens ik. Heb net op de site gekeken van princesse tam tam: ge kunt links klikken bij lingerie onder rechercher. Daar staat hij op ongeveer de 7e rij in't midden. Epure met multifunctionele lijstjes.
Dan hebt ge al meer kijk of je ervoor wilt verder zien. Hij is heel neutraal maar zit echt wel soepel en denk toch dat dit het belangrijkste is ni?

Groetjes



Eva
14-6-2008
 Meld misbruik25-2-2008 21:47:37

Ik heb mijn strapless bh bij mijn kleed gekocht het is er ook eentjes van selmark en hij zit echt zalig. hij koste maar 75 €


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...