Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk Le Chapeau A'pen

  30-10-2003 16:44:32
wie is er al eens langsgeweest in de bruidswinkel Le Chapeau in A'pen? Wat zijn jullie reacties?

(sorry voor het vele vragen maar ik woon in het buitenland en kan dus maar af en toe eens langskomen in Belgie en daarom probeer ik zoveel mogelijk info in te winnen via internet)

bedankt!
sara

sara
21-8-2004
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1660


zohra

 Meld misbruik30-10-2003 17:38:35

Dit bericht werd verwijderd door de redactie. Dit is een forum om bruidsparen met elkaar te laten communiceren. Dit is geen marktplaats waar handelaars actief reclame mogen voeren.
Ergert u zich aan reclameboodschappen? Laat het ons weten via redactie@wijtrouwen.com



Kathleen
4-12-2004
 Meld misbruik30-10-2003 20:17:40

Ik heb gehoord dat Le Chapeau één van de duurste is ...



Liesbeth
14-8-2004
 Meld misbruik31-10-2003 12:51:57

Hey,

Dat Le Chapeau één van de duurste is, vind ik een beetje overdreven. Ze hebben er trouwjurken in alle prijsklassen.

Vorig jaar heeft mijn zus haar trouwkleed daar gekocht. Op de afwerking van het kleed viel zeker niks te zeggen alleen vonden wij eens het kleed gekocht was waren de verkoopsters heel wat minder vriendelijk.

Een voordeel van Le chapeau vind ik dat je daar ook alle accessoires kan vinden bij je jurk.

De winkel Pierre Yves in Aalst vond ik veel duurder. Als je daar zegt dat je budget ongeveer 800 euro is, bekijken ze je al eens raar en krijg je ook weinig te zien.


Groetjes,
Liesbeth



Savina
3-4-2004
 Meld misbruik6-11-2003 12:48:43

Ik verwachte toch op z'n minst dat de verkoopsters eerlijk zouden zijn of de jurk je past of niet; maar ze zeggen zoveel mogelijk opdat je de jurk zou kopen...alhoewel deze je niet helemaal past...Ik vond het echt een snobwinkel waar de verkoopsters een valse lach hebben en je compleet laten vallen als je (nog) niets koopt...



fabienne
7-7-2007
 Meld misbruik17-11-2003 0:01:26

hei ,waarom ga je niet naast le chapeau de winkel noem jagre ik ben daar geweest en je hebt tyd om te kiezen en te passen en echt vriendelyke mensen en niet duur zeker de moeite waard succes en laat iet weten he


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...