Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Proeven van menu Den Hof

  25-2-2008 13:10:12
Beste medebruidjes

Wij zijn zaterdag 23/02 met beide gezinnen (mijn mams, zus met vriend, papa met vriendin; mn vriend zijn mama met man, zn broer) gaan eten in de feestzaal waar ons trouwfeest door zal gaan. Dat is Den Hof in Zelzate.

Daar hebben we het menu geproefd dat we van plan waren te geven aan onze gasten.
En ik moet zeggen, we waren onder de indruk. De zaal is heel mooi (we hadden ze voor die reden ook gekozen), maar nu zaten we er zelf in en dat was toch indrukwekkend.
Het eten was heel lekker, verzorgd en zeker meer dan voldoende. De bediening was ook uitstekend, heel vriendelijke mensen.

We zijn dus erg tevreden, en ook onze familie was onder de indruk.

Dus onze menu is beslist (ga ik hier niet verklappen, want het zou kunnen dat er mensen meelezen die het nog niet mogen weten). Alweer iets om van ons lijstje te schrappen.

Vrijdag 22/02 zijn we ook in ondertrouw gegaan. Dat hield niet veel in, maar is ook alweer iets dat we kunnen schrappen op de lijst. ;-)

Patricia
01/08/2008

Patricia

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1058


Julie
22-11-2008
 Meld misbruik25-2-2008 14:37:43

Hoi Patricia,

ben blij om eens een reactie van iemand te horen over Den Hof. Wij hebben namelijk ook beslist om ons trouwfeest (22/11) daar te geven. We zijn tot nu toe al heel tevreden. Binnenkort willen we ook graag eens daar gaan eten.
Ik vind het erg tof om te weten dat jullie je trouwfeest daar ook zullen geven. Laat me maar eens weten hoe het geweest is...

Groetjes
Julie



Joke
6-12-2008
 Meld misbruik25-2-2008 20:28:24

wij trouwen ook in den Hof. net als jullie waren wij zéér onder de indruk. lekker eten, heel vriendelijke mensen en een prachtige zaal!

weet jij of zij een huisDJ hebben?



Patricia

 Meld misbruik26-2-2008 10:06:48

Hoi Julie
Ik zal er proberen aan te denken om na ons feest een verslagje te komen schrijven.
Zeker eens gaan eten. Ik had zo'n blij gevoel de avond zelf en als ik eraan terugdenk wordt ik weer happy.

Hoi Joke
Ze hebben er niet echt een huisDJ, maar raden wel Ludwigs aan. Die komen daar veel en zij zijn er tevreden van.
Wij zijn al bij Ludwigs op gesprek geweest en hebben hen geboekt. Leek mij erg professioneel, wel iets duurder.
We moeten wel nog bespreken wat we juist willen en hebben ze nog niet echt horen spelen, maar we zijn er redelijk gerust in.
Wanneer trouwen jullie?

Patricia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...