Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drukkers regio Waregem-Kortrijk

  25-2-2008 13:04:12
Hallo iedereen
Wie weet er in de regio van Waregem-Kortrijk een goeie maar ook goedkope drukker voor onze uitnodigingen.
Zou er ook iemand voorbeelden hebben van een uitnodiging van wat er allemaal op moet staan vanbinnnen.
Jullie zouden mij daar echt een plezier mee kunnen doen.
alvast bedankt!

Marisa
2-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1563


Céline
24-5-2008
 Meld misbruik25-2-2008 14:03:14

Drukkerij Baert in Beveren-Leie is een aanrader, ik weet niet of ze goedkoop zijn maar ze zijn zeker goed en staan je bij met raad. Zij hebben veel voorbeelden van teksten en doen ook zelf voorstellen.
Succes
Céline



vicky
24-5-2008
 Meld misbruik25-2-2008 18:23:57

copy-lux in waregem is ook echt niet duur
en ze helpen je goed

grtjs



Céline

 Meld misbruik25-2-2008 20:36:25

Hallo,

Drukkerij Fieuws in Bissegem is echt super goed! Mega vriendelijk en behulpzaam personeel!!! Ik kan geen preizen vergelijken dus ik weet niets of het goedkoop is.

Succes!

groetjes céline


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...