Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ZONNEBLOEMEN

25-2-2008 12:58:06
hallo bruidjes

ik vraag me af of onder jullie ook zonnebloemen in boeket hadden? hebben jullie ideetjes? ik trouw eind september, zou dat dan haalbaar zijn?

Lien
9-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 593

dorien
4-10-2008
 Meld misbruik25-2-2008 14:12:10

Dag Lien,

ik denk dat je hele mooie bruidsboeketjes kunt samenstellen met zonnebloemen. Misschien kun je best eens langsgaan bij een bloemist en vragen of september een goede periode is? Wanneer je bloemen kiest uit hun seizoen, houden ze ook het mooiste vind ik.

groetjes!

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik25-2-2008 15:59:41

Hoi,

Wij zijn in juni getrouwd en bij ons was de kerk versierd met zonnebloemen. Het was toen nog het prille begin van het seizoen. De eerste bloemist waar we gingen informeren zei dat het nog veel te vroeg was voor zonnebloemen, maar bij de tweede bloemist was dat geen probleem. Ik denk dat augustus de juiste maand is voor zonnebloemen, dus september zal dan ook nog wel lukken.

Groetjes,
Kirsten
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

valentine
27-6-2008
 Meld misbruik25-2-2008 16:30:17

Hallo,

Zonnebloemen zullen lukken hoor in september. Er bestaan echter verschillende soorten zonnebloemen die op verschillende tijdstippen geplant worden.
Mensen die daar niets van kennen (zoals ik) zien het verschil niet. Maar een collega van mij zegt dat ze zo een half jaar zonnebloemen heeft omdat ze ze door elkaar plant. Tegen dat de één weg zijn bloeien de ander.
Succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...