Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Daisy ivm rozenblaadjes rue de brabande

  25-2-2008 12:36:46
Hey daisy

ik zie dat jij mooie rozenblaadjes hebt gevonden voor niet veel geld.

Ik heb er reeds gekocht bij feestwinkel.be maar k vind ze eigenlijk echt niet mooi
en het moet dienen als tafeldecoratie dus ja ....

het winkeltje waar jij over spreekt, hebben die ook een website, kan je ze online bestellen ?

Brussel is heel ver van mijn huis, maar ik zou ze toch graag bestellen

hopelijk lukt het op die manier om toch mooie blaadjes te hebben ;-)

alvast bedankt voor de info hé

vicky
24-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1120


daisy
6-9-2008
 Meld misbruik25-2-2008 15:23:13

Hey Vicky,

Goh een website hebben ze niet vrees ik. Is zo'n kitscherig Marrokaans winkeltje waar ik zelfs de naam niet van weet. Is wel vlakbij het station van Brussel noord dus met de trein wel makkelijk te bereiken maar langs internet bestellen zal niet lukken vrees ik... Ik vond het wel de moeite om eens een dagje te gaan.



karolien
31-5-2008
 Meld misbruik26-2-2008 14:02:27

Hoi Daisy,

Ik was dit weekend ook in de rue de Brabant in Brussel. Merkte dat er idd veel winkels waren waar bruidsjurken in de etalage, maar ben er niet durven binnengaan omdat het echt wel een speciale stijl is :) Maar is het daar dat je ook je schoenen en die bruidssuiker erzo zag? Of is dat in nog andere winkels, want dat heb ik nergens gezien?



D
8-8-2008
 Meld misbruik26-2-2008 16:55:26

Hoi Vicky,

ik weet niet of dit een alternatief is, maar in de AVA hebben ze papieren hartjes (grote confetti) zo de grootte van rozenblaadjes, wij gaan deze als tafeldecoratie gebruiken.

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...