Terug naar overzicht
Grootste tip: hoor eerst eens bij de bruid zelf! Bij mij weten ze dat ze niet met van die idiote opdrachten moeten afkomen en verkleedpartijtjes, want ik zie dat echt niet zitten. Pas op, kan leuk zijn he, dat zeg ik niet, maar het is echt niks voor mij, en ik zou het dan ook heel stom vinden moest er toch zoiets gebeuren. Dus misschien kom je wel een heel eind verder door eens te polsen wat je vriendin leuk zou vinden, jullie organiseren het tenslotte voor haar...Veel succes,Tania
Hallo Stefanie,Ik organiseer de vrijgezellen voor een vriendin die in juli trouwt. Ik heb ook eerst naar haar verwachtingen gepolst. Ze wil echt geen opdrachtjes doen of verkleed de stad intrekken. Ik ben van plan mij hieraan te houden. Het is tenslotte haar feestje en zij moet zich het meeste amuseren van iedereen die dag!Ik heb al op vanalles zitten denken: workshop dansen; dagje beautycenter; enz...wij gaan sowieso met de hele bende s' avonds gezellig gaan eten en omdat het koppeltje s' morgen elkaar graag terug zou zien denk ik eraan om met de vrouwen en mannen als afsluiter samen te ontbijten. (kan wel smaken na een nachtje door, niet?)ideetjes zijn ook steeds hier welkom :o)maar vergeet vooral niet eens te gaan polsen bij het bruidje wat zij wel of niet ziet zitten, dit helpt je al een héél eind op weg, hoor.groetjes!
Hoi, Ik weet dat ze voor ons vrijgezellen normaal rond 15u vertrekken. Mijn vriend en ik zouden het leuk vinden om 's nachts samen te komen. Zo kunnen we iedereen eens trakteren om te bedanken.Wat ik leuk zou vinden is naar een karaoke bar gaan of zoietske ...Op vorige vrijgezellen lieten we ook een t shirt maken met op de voorzijde: vrijgezellendag en achterzijde de namen. Vond da wel tof. Iedereen droeg dat dan...
een workshop is altijd wel leuk inderdaad. iets in de aard van paaldansen, schminckworkshop, 'hoe versier ik een man', kleibakken (allemaal afhankelijk of je vriendin een losse is of eerder een serieuze) druk het eens in in google en je krijgt een hoop verschillen workshop-ideetjes.dan na de workshop gaat de bende meestal uiteten, en daarna een stapje in de wereld zetten, met meestal opdrachtjes eraan verbonden (ook om de kosten wat te drukken ook)mogelijke opdrachtjes zijn je geeft haar bv een paar liedjes op zoals klein klein kleutertje, he lekker beest, eentje van celine dion ofzo met een goede hoge toon. deze moet ze dan voorstellen aan voorbijgangers om deze naar keuze te zingen voor 1 euro ofzo, als ze 2 euro geven dan zal ze niet zingen :-)wat nog veel gedaan wordt is jeneverkes verkopen, brengt enorm veel op en is niet zo vervelend om te doen he!of je geeft haar een snoepketting en dan mogen de voorbijkomende heren voor een bijdrage hier eens in bijten.wat ook kan is haar op een plein ofzo een 'survivalparcourtje' in vorm van wedstrijdje laten doen. dan zet je daar bv een tafel neer waaronder dat ze moet krijpen, dan op een kerel zijn rug moet springen (vrijwilliger die ervoor betaald), ballon op elkaar laat ploffen enzo van die gekke dingen. diegene die dat dan het snelste met haar heeft kunnen doen wint iets ofzo.enfin, maak het zo onvergetelijk mogelijkdit is iets in de aard hoe dat ik mijn vrijgezellen heb moeten doen en ik vond het keileuk!!succes ermee
Ik doe voor een vriendin een buikdansworkshop met optreden, dan gaan we eten en daarna uit dansen. Zij wou gewoon iets leuk doen met de meisjes. En daarvoor heb ik gezorgd. Geen rare dingen en al zeker geen dingen die ze niet graag zal doen. Voor mijn eigen vrijgezellen heb ik mijn getuige gezegd dat ik me niet wil verkleden en geen opdrachtjes doen. Ik hoop dat ze er rekening mee houdt...
Wat doet je vriendin graag? Je kan in het chocolademuseum van Brussel een workshop doen, workshop dansen, iets survival-achtig in Durbuy, paintballen, carten, Spa-toestanden, enz.