Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkslijst

25-2-2008 0:51:02
Hoi,

kennen jullie een winkel in de driehoek Mechelen-Leuven-Brussel waar je een huwelijkslijst kan leggen en waar je via het internet kan bestellen? We hebben namelijk gasten uit het buitenland en verspreid over heel België. Persoonlijk zijn we niet zo een fan van Inno of 1001-listes..

Bedankt!

Ilka
7-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 902

Roos
13-9-2008
 Meld misbruik25-2-2008 7:50:12

Dag Ilka,
misschien niet helemaal in je gevraagde regio, maar wel via internet te bestellen: Mathot-Vanhoffelen in Antwerpen. Al veel familie en vrienden die daar hun lijst hadden, en allemaal tevreden, ook over service na verkoop (is nog een persoonlijke winkel, niet opdringerig, helpen bij het kiezen, gaan ook buiten gebruikelijke collecties bestellen als je dat wil. Zie maar op www.mathot-vanhoffelen.be en informeer eens. Succes ermee!
Roos

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik25-2-2008 13:52:43

Bij Mercx (Leuven) kan een huwelijkslijst online leggen, maar wel enkel in het Nederlands. Dit was dus voor ons niet echt mogelijk en we zijn dan toch voor 1001 listes gegaan, daar komen altijd maar winkels bij & eventueel gaan we eens een weekendje naar Frankrijk om daar glazen te gaan halen :) Inno zou ik zelf ook niet doen.

SUcces nog met je zoektocht!

Cathy
2405/2008

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik26-2-2008 9:43:12

Hey Ilka,

't Is misschien raar, maar bij de Colruyt kan je ook een huwelijkslijst leggen ... Dan kan iedereen ook via het Internet dingen bestellen.

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...