Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal buurt leuven

  24-2-2008 22:31:50
Hallo,
wij zoeken een feestzaal in de buurt van Leuven, liefst niet te duur.. hebben een 175 personen en willen graag een buffet of BBQ met dessertenbuffet doen op ons feest. 1 van de gevonden zalen kwam op ongeveer 13000euro, en dat is toch wel te veel van 't goede :( het mag gerust een gewone zaal zijn waar we dan met een traiteur kunnen werken. zaal aankleden en 't zal dan ook wel romantisch zijn hopen we. alvast bedankt voor een reactie!!

dikke knuffel
veronique

Veronique
18-10-2008
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 2658


Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik25-2-2008 0:53:47

Al eens gaan kijken bij facultyclub?



Tineke

 Meld misbruik25-2-2008 9:07:11

"Berkenhof" in Bierbeek is mooi en niet duur.
Verder heb je in de buurt nog "kastanjehof" in Pellenberg, "Hof te Rhode" in Diest en "Hof ter Venne" in Langdorp.
In Leuven zelf "The Faculty Club", die werken met de traiteur van Hof te Rhode.
Groetjes, Tineke



Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik25-2-2008 12:30:23

Helaba Veronique,

Een collega van mij heeft zijn trouw in 'den ast' gedaan in Kampenhout zo'n 15km van Leuven, echt wel super omgeving en eten. Heel origineel (was vroeger een brouwerij of zoiets) en heel schappelijk van prijs. Ze hebben trouwens een website. De facultyclub is ook in orde maar wel heel duur, dat zal ook een 13000 euro worden om iederen eten te geven. Je moet daar ook veel voor je zaal alleen al betalen. Berkenhof is ook heel goed, maar je moet blijkbaar goed op voorhand concrete afspraken hebben, kende een koppel die een klein verrassingske op hun factuur kregen...

Veel succes,
Sheron



Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik25-2-2008 13:54:23

Hoi!

wij doen ons feest in het Kastanjehof. Zeker een mooie zaal & we zijn de menu al gaan proeven en twas lekker!
Facultyclub is idd erg duur.

Groetjes

Cathy
24/05/2008



Vicky
2-2-2008
 Meld misbruik25-2-2008 14:20:09

Sheron, vind je bericht over Berkenhof eigenlijk heel raar, want we zijn net getrouwd in Berkenhof en de factuur was exact wat we hadden afgesproken, op de eurocent na, hoewel er uiteindelijk toch enkele zware bieren waren besteld (en dat was niet voorzien) en er drie extra kinderen op de receptie waren...

Wij waren heel tevreden... maar met 175 personen moet je wel in verschillende zalen, en dat vind ik persoonlijk minder leuk... maar dat zal met veel feestzalen zijn...



Ann

 Meld misbruik25-2-2008 20:36:19

ik weet niet wanneer je trouwt maar wij hebben Feestzaal Caverelle van Traiteur jos de kok in sint-joris-weert (oud-heverlee). Wij gaan ook BBQ met dessertbuffet doen en das daar geen probleem. Je betaalt gewoon het eten en de drank de zaal en het personeel is in die prijs inbegrepen... dus helemaal niet duur.

op www.josdekok.be vind je alle info. Kweet wel niet of de zaal grootgenoeg gaat zijn voor zoveel man... maar dat moet je maar eens bekijken e :)

Grtz
Ann 06/09/2008



Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik25-2-2008 21:11:08

Goh, als je met 175 personen bent vind ik dat precies nog meevallen van prijs! toch als ik de prijzen van onze getrouwde vrienden zo hoor.

Zelf hebben wij ook een kleiner budget en we zijn op zoek gegaan naar een alternatieve zaal waar we volledig vrij in zijn. Ik heb op mijn zoektocht redelijke wat zalen gezocht/bezocht. Stuur me maar een mailtje voor de adressen.



Veronique
18-10-2008
 Meld misbruik25-2-2008 21:17:59

Lieve allemaal!
al heel fel bedankt voor alle reacties tot nu toe!
we zijn in alle zalen gaan kijken die jullie voorstelden, en hebben ook mailtjes voor meer info verstuurd, nu is 't even afwachten op antwoorden he :-)
aangezien ik van maasmechelen afkomstig ben, zijn we nu ook aan't overwegen om 't feest daar te doen. We hebben een richtprijs gemaakt in berkenhof en die vergeleken met elysee in genk. waar we voor berkenhof ongeveer 12500 kwijt zijn kost iets gelijkaardig in elysee 7800.... daarvoor wil ik wel 75 km rijden... en de helft van de familie komt toch van het maasland, dus zij zullen dat niet erg vinden. (ok, elysee is niet zo sjiek als berkenhof - ons personeelsfeest is altijd in berkenhof - maar 't feest is ook een stuk wat je er zelf van maakt en nadeel van berkenhof is dat het niet 1 zaal is, maar verschillende stukken bij elkaar)
we hopen nog steeds iets gelijkaardig te vinden in de buurt van leuven, maar voorlopig heeft limburg toch een dikke plus...

nog eens bedankt!!
dikke knuffel
Veronique



Veronique
18-10-2008
 Meld misbruik25-2-2008 21:25:31

hallo ibe!

wil je heel graag mailtje sturen, maar zie je adres niet.
daarom het onze:
vlayen-ramakers@hotmail.com

ok, 13000 valt misschien inderdaad wel mee voor 175 personen, maar zoveel hebben we eigenlijk niet. dat zou misschien de totaal prijs mogen zijn voor de hele dag, inclusief ringen, foto's, kleren,.... we zullen wel wat vinden, ben er zeker van :-)

groetjes
Veronique



veerle
1-2-2009
 Meld misbruik26-2-2008 12:59:02

Ibe, zou ik dat lijstje ook mogen hebben?
We zijn ook op zoek naar een zaal regio Leuven - Aarschot, en vinden niet veel dat ons aanstaat...
Jouw lijstje helpt ons misschien verder

veerlehaesen@gmail.com



C
10-6-2009
 Meld misbruik1-3-2008 16:44:45

Wij hebben net 2 weken zalen gaan bezoeken.

Zalen met capaciteit voor 175 personen die wij hebben bezocht zijn:
Postiljon - Kasteel van Nieuwland in Aarschot
Hof te Rhode - Schaffen
Posthof - Vissenaken
Salons de Romree - Grimbergen
Den Ast - Kampenhout
Kattebroek - Dilbeek
Hof ter Venne - Langdorp

De 3 laatsten zijn zeker aanraders !
We hebben nog andere zalen gezien, maar die hun capaciteit is niet zo groot.
Als er nog vragen zijn, stel ze maar !
Veerle, ik zal jou een mailtje sturen met alle zalen en bedenking.



Veronique
18-10-2008
 Meld misbruik1-3-2008 16:52:51

Dank je voor je antwoorden!
maar ik denk dat we ongeveer gekozen hebben.. we gaan 't feest doen in Genk (ben afkomstig van Maasmechelen, dus hoop familie aan die kant..)
we hebben daar receptie, voorgerecht aan tafel, 3 landen buffet (warm buffet, breughelbuffet en italiaans buffet; in totaal 23 gerechten) saladbar, warme groenten, pasta, brood, aardappelgerechten, dessertbuffet (8 soorten mousse, ijskar met 6 smaken, soesjes gevuld met room met chocolade en vers gesneden fruit), bruidstaart, middernachtsoep en alle dranken (wijn, alle bieren, alle frisdranken, alle warme dranken) voor 52,25€ per persoon.
vergeleken met zalen in de buurt van Leuven is dit ongelofelijk weinig voor alles wat je krijgt. zijn er al paar keer gaan eten (met andere feesten) en is echt wel lekker.
We gaan binnenkort een keer kijken als de zaal gedekt is voor een feest en dan zullen we beslissen. (ook de datum moeten we nog kiezen, maar op mijn verjaardag is de zaal nog vrij :-) 24-10)

dikke knuffel
Veronique
xxxxxxxxxxxxxxxxx



Veronique
18-10-2008
 Meld misbruik1-3-2008 16:58:55

sorry, nog iets vergeten...
bijv. in den ast ene gelijkaardig buffet (landenbuffet) incl aperitief, bruidstaart, ijskarretje, koffie ,/thee bij dessert en drank tijdens avond komt op 67,40€ per persoon.

voor 165 personen kost elysee 8621€ en den ast 11.396€, 2775€ verschil (toch 112,000 oude frankskes verschil he). daar heb ik kledij en ringen van betaald...

maar ja, ieder maakt zijn eigen keuzes natuurlijk. en 't is niet altijd voor iedereen mogelijk om zomaar te "provincie-hoppen"

knuffel
ikke



Katrien
12-9-2009
 Meld misbruik18-3-2008 8:45:47

Dag Ibe,

indien mogelijk had ik ook graag het lijstje ontvangen.
Mijn e-mailadres is katrien.melotte@hotmail.com

Alvast duizendmaal dank...

Katrien



Katrien
12-9-2009
 Meld misbruik18-3-2008 8:46:01

Dag Ibe,

indien mogelijk had ik ook graag het lijstje ontvangen.
Mijn e-mailadres is katrien.melotte@hotmail.com

Alvast duizendmaal dank...

Katrien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info