Terug naar overzicht
Mail 'es naar mij, dan mail ik de prijslijst door. Wij gaan nu woensdagavond gaan uitzoeken (en hopelijk ook vinden), hij heeft echt heel mooie dingen! jokedebaets@gmail.com
Vanaf ongeveer 500 euro heb je er al twee ringen. Die van ons kosten rond de 600 euro (er zit een diamantje in mijn ring, maar onze ringen zijn niet zo breed). Hoe breder de ringen en hoe meer diamantjes, hoe duurder.De mensen die in de winkel staan zijn erg vriendelijk en de service is ook erg goed. Groetjes,Nina
Wij hebben daar twee weken geleden onze ringen besteld!!Bereid u al maar voor het is heel moeilijk kiezen want hij heeft heel mooie ringen.Die van ons waren ook zo een 1000eur in totaal en inderdaad voor elk steentje mee betaal je.Bij ons was het zijn vrouw en ze was heel vriendelijk en zeker niet opdringerig!Enne..als je er toch bent kun je misschien ineens een hapje gaan eten in de buurt.ZIjn winkel is in een heel gezellige buurt vind ik!
Beste Sylvia,onze trouwringen komen van bij WM en we zijn héééél tevreden: over service, vriendelijkheid, enz. Je maakt het zo duur of zo goedkoop alsje zelf wil. Eerst eens gaan kijken, wat bespreken,...Je zal wel zien!Wij dragen hem met trots in ieder geval ;o))!Groetjes en veel plezier verder met de voorbereidingen!Myriamreeds 10 dagen gehuwd, joehoe!
Dag naamgenootje!Wij zijn ondertussen al 717 dagen getrouwd (op 11 maart 2006) en 'k wou hier nog eens komen piepen!Wij hebben ook ringen van Wim Meeussen.De onze kostten iets meer dan € 800 (de mijne met een diamantje en m'n man de zijne is iets breder). 'k Ben er ook nog altijd heel trots op en 'k vind ze nog altijd de mooiste :-)Zeker eens langsgaan!