TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sandra
25-7-2008
|
24-2-2008 17:23:43
Het hangt er enkel en alleen van af hoe jullie daar zelf tegenover staan. Wij willen bewust geen bruidskindjes, we vinden dat niet fijn dat die dan overal mee op de foto's staan en in de kerk is het ook vaak moeilijk om die mannen stil te houden en zo... daar hadden wij totaal geen zin in. Maar als jullie het juist wel leuk vinden, dan moet je ervoor gaan. 2 en 3jaar zijn denk ik wel leuke leeftijden, maar moeilijk 'in toom' te houden denk ik;
|
|
An
31-5-2008
|
24-2-2008 17:24:59
Wij nemen ook geen bruidskindje. Wij hebben 1 nichtje van 1,5 jaar, dus te jong en dan nog een nichtje van 7 en een neefje van 10 en die vinden we weer te oud. Vrienden hebben wel kinderen in alle leeftijdscategoriën, maar dan zijn we bang dat we reactie gaan krijgen "waarom die van hen wel en die van ons niet". Dus simpel, geen bruidskindjes.
|
|
anuschka
30-8-2008
|
24-2-2008 17:36:50
Hey An
Wij huwen op 30/08 en dan zijn ons bruidskindjes 3.5 en 2 jaar! Zij zullen niet meegaan op fotoreportage maar zijn er pas bij als we verzamelen voor de kerkdienst in de namiddag! Voor de dienst zullen ze alle 2 een cadeautje ontvangen om hen mee bezig te houden tijdens de dienst! Daarna gaan ze mee naar de receptie, nog enkele foto's met hen erbij en de kindjes gaan naar huis!
Groetjes
|
|
Tuline
4-7-2008
|
24-2-2008 18:59:39
Hoi An,
Mijn petekindje (dochtertje van mijn zus) en het dochtertje van mijn getuige zijn onze bruidskindjes! We trouwen op 04/07/08 en ze zijn dan allebei 4 jaar! Wij zitten er persoonlijk niets mee in als in de mis niet zo lang kunnen stilzitten. Dat brengt wat leven in de brouwerij!!De meisjes zijn zelfs heel enthousiast over het feit dat ze die dag kunnen meeparaderen.
Veel succes
|
|
Els
|
24-2-2008 22:27:52
Hey!
Wij hebben drie bruidsmeisjes, de dochtertjes van m'n vriend z'n zus. We zijn er meter en peter van dus... Ze zijn dan vijf, vier en twee jaar en zitten vol kinderlijke ondeugd! We verwachten echt niet dat ze de hele tijd gaan stilzitten en gaan hun ook betrekken bij alles... De ringen laten brengen, misschien een klein versje laten zeggen,...
Laat ze maar wat leven in de brouwerij brengen, het hoeft ook niet allemaal even serieus te zijn he!
groetjes
|
|
Kimberly
31-5-2008
|
25-2-2008 8:13:45
Hey
Wij trouwen op 31 mei 2008 en wij hebben 4 bruidskinderen. Twee meisjes van 2,5 en 10,5 en twee jongens van 4,5 en 7,5. Zij zullen er de hele dag bij zijn maar het zijn wel allemaal 'brave' kinderen. Ze krijgen eveneens een cadeautje om ze wat bezig te houden en ze hebben alle vier een taak te vervullen op ons burgerlijk huwelijk.
Veel succes!!
Kimberly
|
|
karlien
28-6-2008
|
25-2-2008 15:51:36
Hey Wij gaan in onze bruidskindjes zelf nog jonger! Mijn oudste nichtje is er 4. Maar onze andere 2 bruidskindjes zijn dan 6 maanden en 9 maanden. En toch wil ik ze er per se bij. Aangezien mijn verloofde en ik peter en meter zijn van de twee jongste, MOETEN ze toch een rol krijgen. Ze zijn nog zeer jong, maar we hebben iets leuk bedacht. En als deze kindjes geen bruidskindjes zouden zijn, dan zouden ze toch naar het huwelijk komen dus... Maar als je geen kindjes in de familie hebt die je zo na aan het hart liggen als onze 'bende', is het mss niet zo een goed idee om hen in te schakelen... Groetjes
|
|
KATLEEN
26-7-2008
|
25-2-2008 18:04:26
wij hebben 8 bruidskindjes (wij kunnen er niet onderuit), de kindjes van mijn vriend zijn zussen en broer. 1 jongen van momenteel 6, 7 meisjes van 4,7,8,8,8,10 en 11 jaar. Ik zou enkel familie nemen voor bruidskindjes. Mijn zus had geen bruidskindjes als ze trouwde omdat niemand kinderen heeft langs onze en haar mans kant.
|
|
Karen
13-9-2008
|
26-2-2008 9:52:28
Hey An!
Wij gaan geen bruidskindjes hebben omdat er geen kleine kinderen in de familie zijn op dit moment ... Anders hadden we er zeker gehad! Ik heb mijn zussen (dan 18 en 21) gevraagd om bruidsmeisjes te zijn, en ze zijn superblij :-) Ze gaan wel niet op alle foto's staan, we gaan er ook laten nemen met alleen ons tweetjes. Je moet vooral doen wat jij wilt! Als jij bruidskindjes wilt, neem er dan gewoon. En als je er geen wilt, neem je er geen. Simpel :-)
Nog veel plezier met de voorbereidingen!
Groetjes, Karen 13/9/2008
|
|
melissa
16-8-2008
|
26-2-2008 13:33:04
wij hebben 4 bruidskindjes in onze gedachten 2 van mijne kant en 2 van zijne kant die van mijne kant zijn alle 2 7 en die van zijne kan zijn alle 2 6. maar hoe het vragen aan de ouders een heeft al toegezegd nu de andere nog
groetjes
melissa
16/08/08
|
|
evelien
|
27-2-2008 18:41:23
hallo,
wij hebben voor ons huwelijk 1 bruidsmeisje. ons eigen dochtertje, zij zal op het huwelijk 18maand zijn.
groetjes evelien 29/08/08
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|