Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verhuur kledij suite

  11-2-2005 13:02:29
hallo,

heb net een discussie gehad over wie wat betaalt. Volgens mijn ouders is het zo dat wij de kleren van de mannen ( als die samen iets huren ) moeten betalen. Is dat zo of is da iets van vroeger?
Weet iemand hier raad op?
alvast bedankt
sandy

sandy
16-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 678


Mieke
11-6-2005
 Meld misbruik11-2-2005 13:11:35

Hallo Sandy,

Ik was ook bang voor die discussie! Gelukkig reageerden mijn ouders van : jij betaalt toch ook de kledij van je ma niet dus moet jij ook niet instaan voor de kledij van je pa. In het andere geval (niks huren) zouden ze zich toch allemaal in een nieuw kleedje stoppen en dat zou heel wat meer kosten dan er eentje te huren. Meestal betalen de ouders van beide kanten de gehuurde kledij van hun eigen familie, of iedere persoon betaalt dat afzonderlijk. Eigenlijk heb ik me dat niet aangestrokken. Ik weet dat mijn ma ook dat van mijn broer betaalt, maar of mijn schoonma dat betaalt van mijn 2 schoonbroers in spe, dat weet ik niet. Ik heb aan iedereen een kaarje gegeven van de zaak met een plannetje, er stond op hoeveel het kost, hoeveel voorschot ze moesten betalen bij de pastbeurt en welke kleur van schoenen ze best dragen en heb dan vriendelijk gevraagd om binnen de 2 weken langs te gaan. Niemand heeft hierover geklaagd.

Groetjes,
Mieke
11/06/2005



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik11-2-2005 14:33:00

Hoi Sandy,

ik vind persoonlijk dat als je per se wilt dat de mannen allemaal iets huren zodat ze dezelfde kostuums dragen, je dan ook maar zelf moet instaan voor de kosten. Per slot van rekening kan je iemand moeilijk verplichten iets te huren en ze dan nog zelf laten opdraaien voor de kosten...
Maar ik denk dat tegenwoordig de meesten gewoon aantrekken wat ze willen en dat het dragen van dezelfde kostuums toch wat uit de mode is. Wij gaan gewoon iedereen er vrij in laten, dat vinden wij voor iedereen makkelijker en aangenamer.



Els
1-4-2006
 Meld misbruik11-2-2005 16:27:00

idd, als je mannen vraagt allemaal dezelfde kledij te dragen moet je zelf opdraaien voor de kosten, laat je hen de keuze, dan kunnen ze iets kopen of huren naar keuze, dat ze dan later eventueel ook nog kunnen dragen en dan betalen ze het zelf... en idd, je betaalt de kleding van je moeder ook niet, maar die mag dan ook wel vrij kiezen wat ze wil dragen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...