Terug naar overzicht
hallo betsy,probeer het van je af te zetten.ik weet dat het niet makkelijk is !er zijn hier heel veel bruiden die dit soort toestanden meemaken. van alle kanten commentaar en meningen waar je niet om vraagt is inderdaad niet leuk...alsof ze je het geluk niet gunnen.bij mij gebeurde het ook maar ik heb hun geantwoord dat dat hetgene is waar ik gelukkig mee ben en dat ik niet meer eis dan dat. kop op meid. uiteindelijk staan ze daar ook zo fier als ne gieter als de dag aanbreekt.groetjes
Hey!trek het je niet aan, zolang dat jij er blij mee bent! Ik vind Swarovski trouwens één van de zaligste winkels ter wereld! Heb zelf een paar mooie oorbellen daarvan & niemand denkt (of hoeft te denken) dat dat diamantjes zijn hoor! tschittert al op zijn eigen genoeg :) En als jouw droomjurk niet van de collectie van dit jaar is, so what? Die van mij ook niet hoor, ik denk dat de meeste een 'oudere' jurk hebben vermits je die toch goed op voorhand moet bestellen. Kop op!Cathy24/05/2008
Hey, ik kan me volledig inleven in jou, mijn ouders doen namelijk ook zo. Ze zijn ertegen dat we trouwen en laten dit nogal duidelijk merken. Eerst wilden ze er niets mee te maken hebben maar nu zeg ik er toch af en toe iets over, in de hoop dat ze toch een beetje normaal beginnen te doen. 't Is jammer dat je op die manier een domper krijgt op iets wat eigenlijk heel leuk zou moeten worden. Ik maak me ook zorgen voor onze trouwdag, aangezien mijn vriend zijn ouders niets willen te maken hebben met mijn ouders (ruzie doordat mijn ouders me buiten gegooid hebben en mijn schoonouders me toen in huis genomen hebben voor een paar maanden). Maar 't is uiteindelijk onze dag en als ze vervelend willen doen, dan is dat hun probleem. Probeer je er niet teveel van aan te trekken!Nog veel succes!