Terug naar overzicht
Kim, wij trouwen op 08/08/2008 alles is al geregeld, alleen de kleren voor mannetje nog niet, en de schoenen voor de kindjes en mij. deze week bruidsboeket gaan bestellen. ik heb een kleedje in de kast hangen, maar heb een ander gezien dat meer iets voor mij is, nu ben ik nog aan het twijflen om dat te gaan kopen, en mijn kleedje te verkopen op internet. voor de rest ligt alles vast, alleen nog de tafelverdeling regelen, en de gasten de uitnodigingen sturen. :)Groetjes, Bianca 08/08/2008
Hey kim,wij trouwen 2 weekjes vroeger,18/7.Wat gedaan is:zaal,mijn kleed, lingerie, fotograaf,misboekjes,een paar klein dingenmoet nog gebeuren:kostuum verloofde,kleding bruidskindje,iedereen zijn schoene,ringen,boeket.We hebben dus nog wat werk voor de boeg.Hoever sta jij?grtz sarah (nog 145 dagan)
Hoi,Bij ons is eigenlijk het merendeel ook al geregeld. Het zijn nu nog maar details waar we mee bezig zijn. Enkel nog het bruidsboeket kiezen, de schoenen voor mijn ventje en de uitnodigingen versturen. en natuurlijk de kleine zaakjes zoals cadeaus voor getuigen en ouders enz...GroetjesKim02/08/08
Hallo,Wij trouwen een dagje eerder.Bij ons is ook bijna alles al gedaan,behalve.-kostuum en schoenen-lingerie-bruidsboeket-cadeau's ouders en getuigen-schoentjes bruidskindjes-menu bespreken met de feestzaalAnders is het allemaal al geregeld,nu begint het aftellen.Groetjes 01/08/08www.ingeengizmo.bruiloftsite.nl
hallo, wij trouwen ook die dag. bij ons ligt vast:zaalkerkgemeentehuisringen zijn gekochtkledij bruid en bruidskinderen okkledij moeder van bruid okkledij vader van bruid okreis is geboektdj is okfotograaf is okvervoer is okbedankingen voor mensen is okmuziek in kerk is okenkel nog:kledij bruidegombloemenmisboekjesuitnodigingenhet zijn nog kleine dingen, maar vragen nog veel werkgroetjes
Hey,Ook wij trouwen op 2/8/8 en dit in Brugge.Veel succes nog!
Wij trouwen ook op 2 augustus, in Vorselaar, en vlak na ons trouwt daar Bart Wellens. Wie weet verschijnen we wel op tv ;)