Terug naar overzicht
Hoiwij hebben onze boekjes ook zelf gemaakt.we hebben ze geprint op A4 en dan in 2 gevouwen (A5 formaat) met 2 nietjes in de rug.Wij hebben corsages voor alle mannen in de suite, deze zullen van cala's gemaakt zijn. Mijn toekomstige echtgenoot krijgt een corsage dat bij mijn bruidsboeket past.Hij krijgt een ivoorkleurige roosKijk eens rond bij de bloemisten in je streekSophie
hey,je kan ook één exemplaar afprinten en het ineen copy center verder laten copieren,dan kan je het ook kleiner laten snijden als je wil,wij hebben een formaat 20cm op 15 cm. als je het misboekje wil,laat je het maar weten dan mail ik het door.grtz sarah (nog 145 dagen)
wij hebben alleen corsage voor mijn aanstaande, deze komen op 8€ en dat vind ik wat veel voor alle daggasten. (zijn er in totaal 70) en de misbiekjes ga ik bij een coptcenter laten printen, dan moet ik daar zelf nie mee sukkelen. ;)Groetjes, Bianca
Hoi,Wij hebben de misboekjes ook op A4 gemaakt en dubbel gevouwen (wel even uittesten waar je wat moet zetten). Erna een kaft errond en nietjes in de rug.De mannen van de suite hadden zo'n pochetje bijpassend met hun das.Mijn echtgenoot had een corsage aangepast aan mijn boeket. Dit kregen we van de bloemist er gratis bij.Wijzelf hebben alles laten maken bij een bloemist die we goed kennen.Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl