Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

One stop weddingshop

23-2-2008 18:39:50
Hey bruidjes,
Gewoon even laten weten dat dit een super site is! Heb net mijn pakketje aangekregen en alles was superverzorgd ingepakt en mooi afgeleverd. Als je nog iets zoekt en je twijfelt of het te betrouwen is via internet: deze shop werkt!
www.onestopweddingshop.nl
Succes nog met t plannen!

Jitse
060908

Jitse
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 376

Eva
14-6-2008
 Meld misbruik24-2-2008 9:00:15

hallo, ik heb daar ook mijn gastenboek en enveloppedoos besteld. Het enige probleem dat ik heb is dat ik via online banking mijn pakje niet kan betalen wand dat komt van nederland. Ben jij van nederland of belgie? hoe heb jij dit gedaan???

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik24-2-2008 9:25:35

Vorig jaar heb ik ook rozenblaadjes bij hen besteld en dat was inderdaad een aanrader!
Hier geen problemen met betaling (in België), maar ik weet niet meer hoe we dat gedaan hebben ...

Els

Meld misbruik24-2-2008 11:36:24

hey!

bij sommige online banken staat het niet standaard geactiveert om naar het buitenland over te schrijven...

Ik heb dit ook eerst moeten activeren en nu is het geen enkel probleem.

Kijk dat je zeker de juiste Ebannummer & bic codes hebt, want die moet je ingeven...

Succes!

Jitse
6-9-2008
 Meld misbruik25-2-2008 12:05:20

Hoi,
Late reactie, maar ik heb gewoon via homebanking betaald. Je hebt enkel het ibannr of de biccode nodig. Ik heb die van onestopweddingshop als je wil ... Maar kan idd zijn dat je dit eerst ff moet activeren via de bank? (ik heb dit wel ni moeten doen).

Jitse
060908

Eva
14-6-2008
 Meld misbruik25-2-2008 22:14:06

Hey jitse,
Zou je die iban en bic nr willen doorgeven? Dan kan ik het eindelijk eens betalen. :))

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...