Terug naar overzicht
hallo, ik heb daar ook mijn gastenboek en enveloppedoos besteld. Het enige probleem dat ik heb is dat ik via online banking mijn pakje niet kan betalen wand dat komt van nederland. Ben jij van nederland of belgie? hoe heb jij dit gedaan???
Vorig jaar heb ik ook rozenblaadjes bij hen besteld en dat was inderdaad een aanrader!Hier geen problemen met betaling (in België), maar ik weet niet meer hoe we dat gedaan hebben ...
hey!bij sommige online banken staat het niet standaard geactiveert om naar het buitenland over te schrijven...Ik heb dit ook eerst moeten activeren en nu is het geen enkel probleem.Kijk dat je zeker de juiste Ebannummer & bic codes hebt, want die moet je ingeven...Succes!
Hoi,Late reactie, maar ik heb gewoon via homebanking betaald. Je hebt enkel het ibannr of de biccode nodig. Ik heb die van onestopweddingshop als je wil ... Maar kan idd zijn dat je dit eerst ff moet activeren via de bank? (ik heb dit wel ni moeten doen).Jitse060908
Hey jitse, Zou je die iban en bic nr willen doorgeven? Dan kan ik het eindelijk eens betalen. :))groetjes