Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suite

23-2-2008 11:23:17
Hoi bruidjes,
Vraagje: Onze suite gaat met eigen vervoer naar de kerk maar wel met chauffeur. Hoe pak je dit aan aan de kerk? Wie rijdt eerst en wie laatst? Ik dacht dat de bruid laatst was? Mijn moeder dacht hetzelfde en dat ik met mijn vader naar de kerkdeur wandel en mijn vriend met zijn moeder en ons dan daar aan "elkaar geven"? Waar moet de vrouw, links of rechts?
Hartelijk dank voor de tips.
Groetjes
Kim

Kim
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 297

Ilse

Meld misbruik23-2-2008 12:26:36

Hallo,

Ik denk net hetzelfde als jullie:
Eerst de getuigen, dan ouuders, dan de bruidegom met moeder en dan bruid met vader...
ik dacht dat de vrouw links moest (staat hier iets verder ook in een item, lees eens)
veel succes
Ilse

Laurie

Meld misbruik23-2-2008 17:57:29

Hey,

Normaal gezien is het zo:
- Broers of zussen van jong naar oud.
- Getuigen
- Moeder bruid + vader bruidegom
- Bruidegom + moeder bruidegom
- Bruid + vader bruid + bruidskindjes
De vrouwen staan rechts.

Groetjes,

Laurie

Laurie

Meld misbruik23-2-2008 17:58:39

Met rechts bedoel ik als je het vanuit je eigen perspectief bekijkt. De man geeft dus zijn rechterarm aan de vrouw.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...