Terug naar overzicht
vergeten onze feestzaal ligt in genk alvast t h x xxx
Hey wendy,ik ben ook al een paar dagen aan't kijken naar die mogelijkheid,ik heb er een paar gevonden:-just-us-party fun-Funny eventJe vind die allemaal terug op inernet, de prijzen vallen heel goed mee.Wij zijn ook van limburg,de 2 eerste namen die je ziet zijn ook van limburg,dus vervoer is ma iet van 25 euro,valt ook mee.grtz sarah (nog 146 dagen)
Ik heb even een stukje gekopieerd uit mijn verslagje dd. 17/02 (we zijn gehuwd op 16/2) waar ik aanraders en tips heb gegeven aan alle toekomstige bruidjes.Hier komt het:Ten tweede: ballonplooier Stanny! Een aanrader geweest van Dorien op dit forum en werkelijk een verrassing van formaat voor al de kindjes aanwezig op de receptie (incl. de bruidskindjes). Deze man heeft eigenhandig tientallen kindjes geëntertaind en hen dé dag van hun leventjes bezorgd. Hij maakte de meest fantastische creaties en toverde als uit het niets de meest adembenemende creaties. De zaal was dikwijls gevuld met uitbundig kindergelach...geen enkel kind (groot tot zeer klein) heeft zich verveeld!!! Het idee om kinderentertainment te vragen is een dikke aanrader op ieder trouwfeest, kindes worden ocharme net op die dagen soms te vaak vergeten... Ballonplooier Stanny kan je bereiken via Stanny-ballon@hotmail.com. Doe hem vooral mijn groeten!!!Liefs,Lien, een week getrouwd!
hallodie stanny heb ik gemaild om zelf wat info te vragen die maakt van die ballondiertjes en vraagt 50per uur incl alle materiaal en vervoergroetjes
al vast t h x . ik heb stanny al een mailtje ge stuurd . dus zal zeker wel wat van hem horen .eventuwele andere oploss mogen ook nog t h x
wij hebben k-events, ze komen de kindjes animeren met spelletjes, ballonnen, grime enzovoort
Hoi Wendy,Kindergrime is ook nog een leuk idee. Het kan kinderen hun dag goed maken als ze mooi geschminkt zijn! Vooral meisjes vinden dit geweldig! Moest je hier iemand voor zoeken. Ik doe dit in mijn vrije tijd. Dus als je wil kan ik je altijd helpen. Ik kan ook leuk verkleed komen om de kinderen nog meer aan te spreken.Als je geïnteresseerd bent mag je me altijd mailen voor meer informatie en enkele foto's en zo. kim_beyers@hotmail.comAlvast succes met al de voorbereidingen.Kim 13/09/08