Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dessertbord of dessertbuffet ?

  22-2-2008 17:09:56

Wat zouden jullie als genodigde verkiezen: een dessertbord of een dessertbuffet?

Voor wat betreft onze feestzaal is het nadeel van het dessertbuffet -in mijn ogen-dat het niet in porties is uitgestald. Er is bijvoorbeeld één grote kom chocomousse waaruit je de gewenste hoeveelheid schept. Ik vrees dat dit voor de laatsten die aan de beurt komen dus wat op een "slagveld" zal lijken.

Wat zouden jullie verkiezen als je weet dat er daarvoor al vier gangen zijn gepasseerd, het dessertbuffet nog tijdens de dansfeest blijft staan en het prijsverschil verwaarloosbaar is?

Soetkin
26-4-2008
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1036


Marie
13-6-2009
 Meld misbruik22-2-2008 17:12:21

als gast: dessertenbuffet -> je kiest wat je wil en hoeveel je wil
als gastvrouw: dessertbort -> geen gesmos

moeilijk, he



Elly
12-4-2008
 Meld misbruik22-2-2008 17:26:07

Hallo,

Wij kiezen voor het dessertbuffet. De zaal voorziet wel "opscheppers". Kelners die de porties op de gasten hun bord leggen.
Ook gaan ij een echte chocoladefontein hebben bij het buffet.

Groetjes,

Elly
12/04/08



Els

 Meld misbruik22-2-2008 17:34:56

Hoi!

Ik zou zeker kiezen voor een buffet! Vind het een échte afsluiter... Zo nog lekker nasmikkelen, njam njam!


groetjes!



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik22-2-2008 17:43:29

hallo,
Ook als gast heb ik eigenlijk liever een dessertenbord. Je hebt ook vanalles en het is nog eens mooi gepresenteerd ook:-)
Groetjes



D
8-8-2008
 Meld misbruik22-2-2008 18:06:41

Het dessertbord is idd mooier, maar denk dat de gasten (ikzelf ook) liever een buffet hebben, je kan kiezen wat je wil en er zo veel van eten als je wil, en later op de avond, als je terug honger krijgt kan je nog eens langs gaan ...


groetjes



Wendy
5-7-2008
 Meld misbruik23-2-2008 7:39:28

Wij kiezen voor een buffet. Bij onze feestzaal staan er standjes waar het personeel de gebakjes opschept en er staanook enkele tafels met vers fruit, slagroom, pudding (in kleine kommetjes) ...
Een echte aanrader!!!
Groetjes,
Wendy
05/07/2008



Karen
13-9-2008
 Meld misbruik23-2-2008 11:21:18

Hey Soetkin!

Bij mij is er geen twijfel mogelijk: buffet! Wij betalen zelfs meer voor het dessertenbuffet voor onze trouw, dat was het enige waar ik meer voor wou betalen.

Groetjes,
Karen
13/9/2008



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik23-2-2008 18:18:18

hey
wij hadden een buffet en de meeste dingen waren welin porties voorzien, zoals dechocomousse, kleine cremebrulees... enkel de fruitsla was een grote kom om zelf te scheppen. voor de verschillende soorten taart waren er opscheppers voorzien, was op geen enkel moment een smosboel hoor

sas



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik23-2-2008 18:18:32

hey
wij hadden een buffet en de meeste dingen waren welin porties voorzien, zoals dechocomousse, kleine cremebrulees... enkel de fruitsla was een grote kom om zelf te scheppen. voor de verschillende soorten taart waren er opscheppers voorzien, was op geen enkel moment een smosboel hoor

sas



Silke
15-5-2009
 Meld misbruik24-2-2008 16:04:59

Wij twijfelen nog tussen een dessertbord of enkel een taart (eentje met verschillende verdiepingen.)
Een dessertbuffet was bij ons van in het begin uitgesloten.
Wij vonden een dessertbord mooier, makkelijk omdat iedereen rustig kan blijven zitten en stijlvoller omdat het door de obers met veel tralala wordt opgebracht.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...