Terug naar overzicht
Ik zou mij dat persoonlijk niet aantrekken, het is ook best wel grappig :-). Als jij ermee verveeld zit kan je mss proberen ze te wisselen, maar als ze gegraveerd zijn wordt het niet gemakkelijk denk ik. Toch succes ermee hoor!
Ik zou het ook zo laten, als dat de ringen waren die jullie mooi vonden. Het is inderdaad wel grappig...
Hallo Annamai da's wel straf, ja naar t schijnt gebeurt dat nog bij tweelingen...ik vind het ook wel grappig hoor, en ik zou het me niet aantrekkenDan heb je een extra straf verhaal bij :-)groetjesChristel
Hey!Trekt je dat maar niet aan... Als jullie de ringen mooi vinden is alles toch ok? En ja, een tweeling is en blijft iets speciaal he...groetjes
Hey Ann!Ik vind het ook wel grappig, en ik denk dat je verloofde en zijn tweelingzus het misschien wel leuk vinden dat ze dezelfde ringen hebben gekozen. Als jij het echt vervelend vindt, kan je jouw ring misschien laten veranderen (extra steentje, andere kleur goud of zo). Als je verloofde het ook niet leuk vindt dat zijn zus dezelfde ringen heeft, kunnen jullie misschien gewoon nieuwe ringen gaan kiezen (maar ik vrees dat je dan wel je voorschot kwijt bent). Groetjes, Karen13/9/2008