Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jullie mening gevraagd?

22-2-2008 16:39:12
Dag allemaal, ik heb een klein probleempje. Een maand geleden hebben wij onze ringen besteld, nu een paar dagen geleden kwamen we bij mijn vriend zijn tweelingszus en hadden we het erover. ze vroeg hoe ze eruit zagen en als puntje bij paaltje blijkt nu dat wij dezelfde ringen hebben als zij bij hun trouw. zij vind het natuurlijk grappig dat haar tweelingsbroer dezelfde ring heeft gekozen maar ik zit er een beetje mee verveeld. wat kan ik doen??

Groetjes
Ann
10 mei 2008

Ann
10-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 338

Cindy
15-3-2008
 Meld misbruik22-2-2008 16:42:52

Ik zou mij dat persoonlijk niet aantrekken, het is ook best wel grappig :-). Als jij ermee verveeld zit kan je mss proberen ze te wisselen, maar als ze gegraveerd zijn wordt het niet gemakkelijk denk ik. Toch succes ermee hoor!

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik22-2-2008 16:49:44

Ik zou het ook zo laten, als dat de ringen waren die jullie mooi vonden. Het is inderdaad wel grappig...

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik22-2-2008 16:57:46

Hallo Ann

amai da's wel straf, ja naar t schijnt gebeurt dat nog bij tweelingen...
ik vind het ook wel grappig hoor, en ik zou het me niet aantrekken
Dan heb je een extra straf verhaal bij :-)

groetjes
Christel

Els

Meld misbruik22-2-2008 17:40:07

Hey!

Trekt je dat maar niet aan... Als jullie de ringen mooi vinden is alles toch ok? En ja, een tweeling is en blijft iets speciaal he...

groetjes

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik23-2-2008 11:24:51

Hey Ann!

Ik vind het ook wel grappig, en ik denk dat je verloofde en zijn tweelingzus het misschien wel leuk vinden dat ze dezelfde ringen hebben gekozen.
Als jij het echt vervelend vindt, kan je jouw ring misschien laten veranderen (extra steentje, andere kleur goud of zo). Als je verloofde het ook niet leuk vindt dat zijn zus dezelfde ringen heeft, kunnen jullie misschien gewoon nieuwe ringen gaan kiezen (maar ik vrees dat je dan wel je voorschot kwijt bent).

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...