Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat wilt u gewijzigd zien aan deze website?

22-2-2008 11:36:06
Beste bezoekers,
Wij zijn momenteel bezig met het opmaken van een nieuwe versie van deze website.
Het is uiteraard de bedoeling de website aan te passen aan de wensen van de bezoekers.
Hebt u suggesties? Dan is dit het moment om deze neer te pennen en ons te laten weten.

Groeten,

De redactie

Redactie

Meld misbruik

Reacties: 26 | Gelezen: 554

Mikke

Meld misbruik22-2-2008 11:40:11

tips:

een zoekfunctie
een profielfunctie
zoals eerder al aangehaald in een vorig topic hierover, dat niet makkelijk terug te vinden zal zijn wegens geen zoekfunctie :), de kaders mischien wat breder maken.

Delphine
12-9-2008
 Meld misbruik22-2-2008 11:41:15

- een zoekknop
- zoals een "echt" forum op de beginpagina, alle subonderwerpen: bvb, Viering, Trouwkleed, Uitnodigingen...
- Als er een antwoord komt, of bericht veranderd wordt, komt het weer op de eerste pagina

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik22-2-2008 12:04:23

idd een paar weken geleden zijn hier ongeveer 40 reacties op gekomen

- zoekfunctie
- onderdeel waar we misboekjes ed op kunnen plaatsen zodat het neit altijd gemaild moet worden
- ..

Ann
6-12-2008
 Meld misbruik22-2-2008 12:06:02

Wat ik handig zou vinden zijn bv. topics die je interessant vind en je verder wil opvolgen, dat je deze kan aanvinken ofzo en steeds terug kan opvragen zonder deze opnieuw helemaal te moeten zoeken.

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik22-2-2008 12:25:04

Ik ben ook voorstander van alle vorige geplaatste suggesties en een plaats waar achteraf foto's kunnen geplaatst worden.

Groetjes,
Wendy 14/08/2008

lies
5-7-2008
 Meld misbruik22-2-2008 12:30:15

Er is wel al een zoekfunctie aanwezig op deze site: helemaal bovenaan naast 'google' iets intypen en dan 'op deze website' aanklinken en op 'zoeken' klikken. Ik had hem ook eerst niet gezien hoor, mag wel wat duidelijker.
-misschien wel de mogelijkheid om foto's te kunnen posten voorzien?
-pagina's met profielen, te groeperen op trouwdatum, trouwlocatie,...
-een plaats waar bv. openingsdansen, ideeën voor tafelnamen,... kunnen gegroepeerd worden zodat dezelfde vragen niet steeds herhaald worden
-inderdaad de mogelijkheid om interessante berichtjes op te volgen

groetjes

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik22-2-2008 12:36:31

Tip: Kijk eens hoe het forum van trouwshop.com werkt. Idem voor hun uitgebreide zoekfuncties.

Kathleen
6-9-2008
 Meld misbruik22-2-2008 12:54:51

Een echt forum zoals bijvoorbeeld zappybaby.com of trouwshop.com

Het zou ook moeten mogelijk zijn om bestanden en foto's te kunnen vasthangen aan je antwoord.

Kimberly
4-7-2008
 Meld misbruik22-2-2008 13:07:23

Kunnen jullie iets vinden voor mensen die hun opdringen??

BV: Er is een vraag of ieamnd DJ X kent.
Soms zijn er dan mensen die reclame maken voor hun product, terwijl dit eigenlijk niet aan de orde is.

Tegenwoordig gebeurt dit hier nogal vaak.
En heb de indruk dat ik niet alleen mij daar serieus aan stoor.

Hopelelijk vinden jullie er iets op.

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik22-2-2008 13:32:25

Zoals reeds gezegd:
-na het huwelijk moet er een mogelijkheid zijn om foto's te kunnen posten.
-rubrieken waar je alles ivm misboekjes, keuze bruidsjurk,openingdansen... kan posten.
-mogelijkheid om interessante topics te volgen

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik22-2-2008 13:33:00

Ik weet niet of dit qua privacy wel kan, maar het zou bv. ook heel leuk zijn om te zien welke bruidjes uit jouw regio zijn, dan moet je dat ook niet steeds vragen.

En zoals al aangehaald: een manier om een vraag van iemand anders ook te kunnen volgen. En ook om te zoeken: soms weet ik bv. nog wel de datum wanneer het is gepubliceerd (of toch ongeveer) maar omdat dat zo lang geleden is, duurt het veel te lang om terug te gaan. Want soms is de datum makkelijker te onthouden dan het onderwerp...

Ook ik stoor mij aan opdringerige reclamemakers, maar ik vind het bv. wel ok zoals een van de dj's het hier op het forum doet: hij geeft suggesties over hoe hij iets zou doen, maar dringt zichzelf nooit op. Zo kan het dus ook. De mensen van Media Car Service, het Bruidsparadijs, De Goede Herder, enzo... dat gaat er voor mij echt over.

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik22-2-2008 13:47:24

Ik denk dat iedereen gewoon een 'echt' forum wilt, zoals je er zoveel vindt op het Internet :-)
Zou er misschien een deel van het forum gewijd kunnen worden aan handelaars? Dan kunnen ze zichzelf en/of hun bedrijf voorstellen, eventueel voorbeelden posten, contactgegevens geven, ... en hen dan verbieden om te reageren op de andere topics van het forum (tenzij het topic over hen gaat, natuurlijk). Want ze zijn soms echt wel opdringerig en irritant!
En natuurlijk een plaats waar je foto's, misboekjes, verslagen van je trouwdag, referenties (service en kwaliteit bruidswinkels, DJ's, feestzalen, ...), voorbeelden van uitnodigingen, ... kan plaatsen.

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik22-2-2008 13:54:30

Ik was nog iets vergeten: een spellingscontrole. Het zal waarschijnlijk aan mij liggen, maar ik erger mij soms blauw aan de vele dt-fouten! En sommigen gebruiken ook geen punten, komma's en witregels, wat het moeilijk maakt om hun boodschap te begrijpen.
Ik maak ook fouten, zeker als ik snel iets wil typen, maar met een spellingscontrole zullen de meeste fouten niet meer voorkomen.
En een pagina waar je je persoonlijk profiel kan maken (wanneer je trouwt, waar je woont, waar je trouwt, persoonlijke informatie) en dan daarin een zoekfunctie (dan kan je opzoeken wie er tegelijk met jou trouwt); dat zou ook heel leuk zijn.

Groetjes,
Karen
13/9/2008

evy
1-3-2009
 Meld misbruik22-2-2008 13:57:31

Een inlogsysteem zodat maar 1 persoon met eenzelfde naam kan reageren. Denk dat er hier ondertussen 4 evy's zitten, een paar anneke's en sarah's. Soms wel ingewikkeld om te kunnen volgen wie nu wie is.
Topics waar het laatst op gereageerd is bovenaan laten komen.
Deftige zoekfunctie zou ook handig zijn.

Groetjes Evy
01-08-2008

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik22-2-2008 15:15:23

- Iedereen een persoonlijke profielpagina
- een plaats waar je foto's, word-bestanden ed. kunnen uploaden. Zo heeft een Nederlands forum bvb pagina's foto's van bruidsboeketten. Dat is heel handig om inspiratie op te doen.
- Dat je ook een foto of zo kan uploaden aan je bericht.

Jill
24-1-2010
 Meld misbruik22-2-2008 15:24:12

* Ik zou het ook handiger vinden als er een betere zoekfunctie op deze site geplaatst wordt. Zodat je niet eindeloos moet terugzoeken naar dat ene bericht en die ene reactie. Bv dat je met bepaalde trefwoorden kan zoeken.
* Ik vind het ook wel een goed idee om foto's, voorbeelden van misboekjes, draaiboeken,... te kunnen posten zodat niet steeds dezelfde vragen gesteld hoeven te worden of tientallen reacties enkel bestaan uit emailadressen om iets naartoe te mailen.
* Aan al die reclamemakers erger ik me ook dood, zij zouden beter een eigen webspace krijgen dat voor diegene die info willen, het daar zelf kunnen opzoeken/aanvragen.
* Het zou wel leuk zijn als we via mail of dergelijke op de hoogte worden gehouden wanneer er reacties zijn gekomen op een bepaald bericht dat je zoals reeds voorgesteld, zouden kunnen aanvinken om op te volgen.
* Een persoonlijk profiel waarin je informatie kan plaatsen over jezelf en je plannen (die je al dan niet wil laten lezen door de bezoekers van deze site) en een soort aftelfunctie naar je ingevoerde trouwdatum zodat je perfect weet hoeveel dagen je nog hebt om bepaalde dingen te regelen of gewoon uit te kijken naar je droomdag. En waarbij misschien een soort pop-up kan verschijnen als je dingen van je planning/genodigden/... over het hoofd hebt gezien (ongeveer zoals de werking van de agenda van Microsoft outlook)

Hopelijk komen jullie er wat uit :-)

Groetjes,

Jill

D
8-8-2008
 Meld misbruik22-2-2008 15:46:00

Zoals reeds eerder gezegd werd,

neem een voorbeeld aan trouwshop.com,
dit is een goed voorbeeld van een héél handig forum!

Wat ik hier trouwens ook graag zou zien is een chat ruimte, is makkelijker om simpele vragen te stellen zonder dat er meteen een topic van gemaakt wordt.

inge
1-8-2008
 Meld misbruik22-2-2008 17:15:54

Hallo,
Ik zou het leuk vinden om privé berichten te kunnen sturen naar elkaar.

Groetjes 01/08/08

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik22-2-2008 17:16:55

- een forum waarbij je kan zien welke berichten zijn bijgekomen sinds je laatste bezoek
- een forum met regels (geen dubbele posts, taalgebruik!, ...) en moderators

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik22-2-2008 18:52:34

als je gereageerd hebt op een bericht en daarboven komt een nieuwe reactie, dat je daar melding van krijgt in een privé inbox? is dit wel mogelijk? lol

grts cindy 12.09.08

Koen
21-6-2008
 Meld misbruik22-2-2008 21:58:20

De foto's van bruidkledij zijn niet meer up to date. Ik had een mooi kleedje gezien op deze website van Rembo Styling, maar vond dat niet in hun collectie en toen bleek dat dit van een collectie van 3 jaar geleden was.

Tamara

Meld misbruik23-2-2008 13:33:39

Schaf die irritante reclame pop-up maar af ...

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik23-2-2008 14:18:50

- berichten waar er antwoord op komt terug naar eerste pagina laten komen.
- zoek functie voor als je iets specifieks zoekt + AND/OR functie bv dj AND West-Vlaanderen en dat je dan een lijstje krijgt van alle berichten waarin deze woorden voorkomen (beetje zoals google werkt)
- Functie om zaken te posten bv misboekjes, vbn uitnodiging, foto's, ... Nu moet je altijd een brave ziel vinden die je dit wil mailen en dan onmiddellijk 20 andere bruidjes die ook hun email adres geven. Wat begrijpelijk is, maar ocharme die brave ziel.

Evelien

Meld misbruik23-2-2008 15:28:52

Een soort uploadpagina? Waar iedeeen die wenst zijn of haar misboekje kan plaatsen, en andere nuttige zaken, zoals prijslijsten ofzo. Geen foto's dat kan altijd nog via privépagina's.
De mogelijkheid om pm's te sturen.
Een zoekfunctie.

MAW de meeste dingen die reeds gezegd zijn, succes ermee :-)

Nadine

Meld misbruik23-2-2008 17:01:46

Zet mijn wensen ook even op een rij:
- toevoegen van foto's
- zoekfunctie op trefwoord
- overzicht van leden/gebruikers
- als je reageert op een bericht krijg je als 'plaatser' wel reactie maar als 'antwoorder' krijg je niets als er na je reactie ook andere reacties zijn
Dat was het zo'n beetje ...
Nadine

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik23-2-2008 18:25:19

hey

alles wat al gezegd is maar zeker naar het voorbeeld van trouwshop.com! hondig in gebruik, verschillende rubrieken zodat je makkelijk iets terugvindt,... zeker een topic creatief of iets dergelijk waar iemand die iets zelf ontworpen heeft foto's kan uploaden,...

succes met de veranderingen want ook al zijn wij al zeven maanden getrouwd, ik blijf hier rondhangen...

sas

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...