Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidjes regio leuven

  22-2-2008 11:18:52
hey, ik vroeg me af of er nog bruidjes zijn die dit jaar in de omgeving van leuven trouwen? Waar en wanneer dan? en hoever staan jullie met de voorbereidingen?
Wij trouwen 06/09/2008 te oud-heverlee.

grtz
Ann

Ann

Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1312


Cathy
21-6-2008
 Meld misbruik22-2-2008 12:16:08

Hallo,

Wij trouwen op 21/06/08 in Oud-heverlee, dus 120 dagen!!!
het begint echt te korten nu, het meeste is geregeld alleen nog vervoer en de kledij van mijn ventje. De ringen gaan we morgen voor kijken;

groetjes

Cathy



Kelly
9-9-2009
 Meld misbruik22-2-2008 12:27:07

Hallo,

Wij trouwen over een week, dus héél binnenkort. We zijn een paar maanden geleden verhuist (30 km van Leuven): daar is de trouw maar het feest en de fotolocatie vindt plaats in het Leuvense.
Bijna alles is in orde: nog een paar details ivm de viering en de trouwgeloften nog schrijven. En hopelijk geraakt de living tijdig gerenoveerd want de viering is bij ons thuis.
Raar is dat iedereen nerveus is, behalve wij twee.

Groetjes,
Kelly



Veronique
30-8-2008
 Meld misbruik22-2-2008 12:35:54

Hey,

Wij trouwen op 30/08/2008 in Leuven.
We staan al redelijk ver met de voorbereidingen. Kleding bruid, bruidegom en bruidsmeisjes is besteld. We hebben de ringen al. Ceremoniewagen, fotograaf, kapper/visagiste aan huis, feestzaal, traiteur en DJ liggen vast.
We gaan nu beginnen aan het misboekje en de uitnodigingen.

Ben nog op zoek naar leuke fotolocaties (binnen en buiten) regio Aarschot tot Leuven.

Groetjes,
Vero



Karlien
9-8-2009
 Meld misbruik22-2-2008 12:44:51

Ik trouw op 9/8/8 in Leuven. Viering in de Abdij van 't Park, feest in Waals-Brabant.
We hebben een zaal, traiteur, een pastoor en een kerk en ik heb mijn kleed. Wat nog moet gebeuren is DJ, vervoer, uitnodigingen, kledij suite, ringen, misboekjes, muziek viering, kledij bruidegom, schoenen en lingerie, menu kiezen ..
Nog veel werk dus

Groetjes,

K'lien



Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik22-2-2008 13:35:39

Hey,

nog een Cathy van het Leuvense , grappig ;) Wij trouwen 24 mei (nog 92 dagen...) in Linden (waar mijn ouderlijk huis is), feest in het Kastanjehof. De fotos gaan we nemen in Leuven.

De misboekjes moeten nog in orde gemaakt worden, de ringen moeten we nog bestellen & dan knutselen we de uitnodigingen in elkaar.Ik moet ook nog een deftig draaiboek ineen steken want ik heb geen ceremoniemeester. Voor de rest is ongeveer alles in orde denk ik.

Leuk idee Ann :)

Groetjes!

Cathy
24/05/2008



Tineke

 Meld misbruik22-2-2008 14:49:39

Hey,
Wij trouwen in Lubbeek. Ons feest is in Bierbeek en voor de foto's gaan we naar Leuven.
Kleed en accessoires, fotograaf, feestzaal zijn al geregeld. Trouwringen, drukwerk, bloemen, alles voor de symbolische ceremonie, kleding bruidegom dat moet allemaal nog gebeuren...dus nog veel werk...
Groetjes, Tineke
14/08/08



David
8-8-2008
 Meld misbruik22-2-2008 15:11:23

Hey,

Wij trouwen op 08/08/08 in Oud-Heverlee. Trouwen jullie ook voor de kerk?
Onze feest gaat door in feestzaal Bertembos.
De belangrijkste dingen liggen al vast bij ons (fotograaf, dj, zaal, gemeentehuis, vervoer, zangeres, mijn kleed)
We hebben onze uitnodigingen al gekozen, maar moeten nog wel langs gaan bij de drukker.
En binnenkort eens aan de misboekjes beginnen.

Groetjes
Davina en David
08/08/08



cindy
14-6-2008
 Meld misbruik22-2-2008 15:57:30

hellabee,
Wij trouwen op zateradg 14/06/08 en moet zeggen de voorbereidingen vlotten zeer goed.
We huwen in Huldenberg en Ottenbrug en het feest gaat door in de Camargue te Korbeel Dijlle.
Ik ben echter nog op zoek naar juiste en leuke plaats om foto's te laten nemen dus als iemand ideen heeft langst deze
kanten mag je dit altijd laten weten!!
Veel geluk allemaal

xxxxx cindy



cindy
14-6-2008
 Meld misbruik22-2-2008 15:57:44

hellabee,
Wij trouwen op zateradg 14/06/08 en moet zeggen de voorbereidingen vlotten zeer goed.
We huwen in Huldenberg en Ottenbrug en het feest gaat door in de Camargue te Korbeel Dijlle.
Ik ben echter nog op zoek naar juiste en leuke plaats om foto's te laten nemen dus als iemand ideen heeft langst deze
kanten mag je dit altijd laten weten!!
Veel geluk allemaal

xxxxx cindy



David
8-8-2008
 Meld misbruik22-2-2008 17:06:55

Hey

Wij gaan foto's nemen in Leuven. De kruidtuin, het begijnhof, kasteel van Arenberg.
We hadden ook graag foto's gaan nemen in het oud sanatorium van Tombeek, maar dat is dan de andere kant uit. Dus we zullen zien hoeveel tijd we hebben die dag.

Groetjes
Davina & David
08/08/08



Cindy
22-11-2008
 Meld misbruik22-2-2008 18:06:50

Hallo,

Zal ik er nog een koppeltje aan toevoegen ? :-) Wij trouwen op 22 november in Kortrijk-Dutsel (tussen Leuven en Aarschot) en het feest is in Leuven.
Onze voorbereidingen beperken zich momenteel tot...de zaal + catering, DJ, kerk, gemeentehuis, bruidsjurk is bijna gekozen, fotograaf is ons huidig 'zoek-item' :-)
Komt allemaal dik in orde !

Cindy



Ann

 Meld misbruik22-2-2008 23:48:53

hey thnx voor de berichtjes, leuk om te zien dat er hier nog veel in de streek gaan trouwen.
Ja wij trouwen ook voor de kerk in oud-heverlee. Onze voorbereidingen zijn ook al heel ver gevorderd. Kerk, gemeentehuis, dj, ceremoniemeester, vervoer, zaal, kleed, ringen en uitnodigingen zijn al inorde, voor de bedankinkjes hebben we al alles. (ben beetje freaky, maar zou graag rustig kunnen genieten van de zomer daarmee dat tijdens deze wintermaanden al heel veel gedaan wordt)

Wij hebben ook lang getwijfeld over feestzaal camargue maar hebben uiteindelijk gekozen voor feestzaal cavarelle(traiteur Jos de Kok)

Voor de foto's gaan we waarschijnlijk gewoon naar de zoete waters gaan voor de foto's met de wagen. Maar we zijn aant denken om de dag na onze trouw nog eens in onze kleren te springen en dan naar de kermis in leuven te trekken voor toch iets specialere foto's.

Allesinds wens ik jullie allemaal een prachtige dag toe, en vooral een zeer zonnige toekomst :d

grtz
Ann
www.6september2008.be



els
28-6-2008
 Meld misbruik24-2-2008 11:50:43

wij trouwen enkel voor de wet, omdat we in Baal wonen trouwen dus op het gemeentehuis van tremelo. Het feest is in westmeerbeek.

onze d-day is 28 juni 2008.

Ik heb m'n kleed sinds woensdag gekozen, gisteren trouwkostuum voor m'n vriend gevonden en schoenen. Het eten ligt al vast, de zaal, discobar, vervoer, fotograaf, ...

We hebben ook de ringen van gisteren al.

ik moet nog schoenen hebben, tafeldecoratie, de uitnodigingen (met fotos), een idee voor m'n haar...

en een locatie voor de fotos igv slecht weer....
iemand een idee?



Karlien
9-8-2009
 Meld misbruik27-2-2008 16:59:48

iemand zin om te mailen, altijd handig om wat tips en ideeen uit te wisselen met mensen van de buurt? karlien.buelens AT gmail.com

Greez,

Karlien



Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik4-3-2008 11:39:39

Hoi Ann,

Ook wij trouwen in Leuven. Wel enkel stadhuis, geen kerk.
Met onze voorbereidingen zijn we bijna rond, we trouwen dan ook binnen 1 maand...!!!...

Wat voor ons nog een groot vraagteken is, is waar we foto's gaan nemen. Willen dit graag doen op wandelafstand van het stadhuis. En wat als het regent?...

Hoe doen jullie het met vervoer naar het stadhuis?

Sabine
05/04/08


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...