Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gebruikte hoepelrok lenen

  9-2-2005 17:16:03
Hallo iedereen!
Mijn bruidsjurk heb ik deze middag gevonden (jippieieie), maar ik ben een beetje geschrokken van wat een hoepelrok voor daaronder kost. De dame van de winkel adviseerde mij om rond te vragen of iemand zijn (gebruikte) hoepelrok wilde lenen. Is zij onrealistisch of wil iemand dat misschien doen? Ik woon in Antwerpen (maar ik wil hem natuurlijk zelf komen halen), ik heb maatje 38 en ik zal er heeeeel veel zorg voor dragen!!! In de hoepelrok die ik paste in de winkel zaten 2 ringen, en hij was volgens die dame "de middelste maat" - redelijk wijd, dus.
Alvast bedankt!
Nele

Nele
2-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1284


Els
1-4-2006
 Meld misbruik9-2-2005 18:14:35

mag ik dan eens onbeleefd zijn en vragen wat je ervoor zou moeten betalen?? ik weet wel dat je in een nederlandse webwinkel ook zo'n dingen kan bestellen, maar ik ben eigenlijk ook op zoek naar zo'n ding, maar zou het graag eerst echt passen!



Nele
2-9-2005
 Meld misbruik9-2-2005 18:57:44

In de winkel van mijn kleedje vroegen ze 96 euro.
Enne... die webwinkel, welke is die en wat vragen ze er daar voor?
Nele



Els
1-4-2006
 Meld misbruik9-2-2005 19:53:19

http://www.bruidsmode-webwinkel.nl/

ik heb er wel nog geen ervaring mee hoor, maar ik las ook iemand die een onderjurk had gekocht voor een 35 euro, dus misschien moet je gewoon eens in een andere winkel gaan horen??



nancy
6-5-2006
 Meld misbruik12-2-2005 14:36:50

Op de website www.kapaza.be , onder de rubriek trouwkleding staat er eentje te koop voor 25 euro (regio Limburg, te Bilzen)

Groetjes,

Nancy



Heidi
23-7-2005
 Meld misbruik17-2-2005 11:33:33

Ik heb mijn hoepel bij Jagré in Antwerpen gekocht, samen met mijn kleedje, en deze moest besteld worden omdat ik een grotere maat heb en heb € 50,00 moeten betalen, dus valt goed mee hé!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...