Terug naar overzicht
Hey!Plezant... iemand die net zoals op dezelfde dag trouwt!Wij hebben nog maar net beslist om nog dit jaar te trouwen en zijn dus volop met de eerste voorbereidingen bezig! Maar het vlot gelukkig goed...Pastoor ligt vast, de fotograaf staat in optie vast (maar dit gaan we bevestigen), hebben twee zalen in optie staan (gaan we de mogelijkheden volgende week mee bespreken), de eerste afspraken voor een kleedje te gaan zoeken staan vast,...Allemaal heel spannend maar ook confronterend als je alles begint te tellen!!!Hoever staan jullie?Veel succes nog!
Hoi Els,En waar trouwen jullie?Wij zijn verloofd sinds oudjaar :-).Bij ons ligt de wet vast, de kerk, de fotograaf, de auto's, de DJ, de zaal en sinds dinsdag heb ik ook mijn trouwkleed gevonden. Jipieeee.Ik ben maar in één winkel gaan passen en had meteen mijn zin gevonden. En dan heb ik daar ook meteen schoenen gekocht.Wij trouwen in Putte.Groetjes,Ann
Wij trouwen ook op 25/10.In wevelgem, dus de zaal en de kerk liggen al vast. Kleedje is al besteld. Voor de fotograaf, ceremoniemeester en dj is ook al gezorgd. En woensdag hebben we ons ringen ook al besteld. Wat heel vroeg is, maar de prijs van het goud zou fors omhoog gaan. Dus het kan een tip zijn om daar eens naar te kijken.Nu hebben we rustig de tijd om eens na te denken over uitnodigingen, menukaarten en bedankingen. In ieder geval, het zal een fijne dag wordenGroetjesMaja
Hey!Wij wonen in Limburg. Ik kan voorlopig nog niet té veel identiteit prijsgeven, want ik weet dat m'n vriendinnen hier ook al eens komen piepen, maar die weten nog van niks! Ga het hun vertellen bij een volgende meidenavond... eens benieuwd hoe ze gaan reageren!!Bij ons kan je de gemeente pas 6maanden op voorhand vastzetten... dus dat is pas tegen april! Jammer, want anders kon ik toch al aan de dagindeling beginnen...groetjes
oh ja... nog even dit: weten jullie dat het dat weekend is, dat we het 'winteruur' ingaan??? Dus dat is een extra uurtje genieten en feesten!!