Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verloop avondfeest

  21-2-2008 20:46:31
Hey,

Ik zit een beetje in de knoei met het verloop van ons avondfeest. wij zijn de eerste van onze vrienden die trouwen en hebben dus niets om te vergelijken.

Onze dag ziet er als volgt uit, om 11.15 trouwen we voor de wet, om 13.00 uur voor de kerk. Om 17.00 wordt de naaste familie verwacht voor het diner. En om 21.00 uur zouden we de andere gasten uitnodigen voor het dansfeest. Nu is mijn vraag: in welke volgorde en om hoe laat moeten volgende dingen gebeuren: ontvangst voor de gasten met enkele hapjes (dit komt vanzelfsprekend eerst :-) ), maar dan, openingsdans, bedanking ouders, broodjesbuffet (want avondgasten krijgen geen diner meer), dessertenbuffet.

Hopelijk kunnen jullie me wat helpen want ik geraak er niet uit.

groetjes,

Valerie
7 juni 2008

valerie
7-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1443


Liesbeth
1-5-2009
 Meld misbruik21-2-2008 21:58:43

Dag Valerie,

Wij gaan zelf geen extra mensen meer uitnodigen voor het dessertbuffet denk ik, maar we zijn onlangs wel naar een trouwfeest geweest waar dat het geval was. Wij werden ook ontvangen met een drankje, maar geen hapje meer. We vonden dat ook niet echt nodig want we hadden al gegeten. De bedanking van de ouders hebben wij niet meer gezien, dus ik vermoed dat dat ergens gebeurd is tussen de verschillende gangen van het eten. Wij hebben dan eerst het dessertbuffet gekregen en na het dessertbuffet volgden wel nog enkele filmpjes van de vrijgezellenavonden en daarna de openingsdans. Een broodjebuffet was er niet, maar dat doe je normaal pas 's nachts.

Hopelijk helpt je dit een beetje.

groetjes,

Liesbeth



Yo
12-7-2008
 Meld misbruik22-2-2008 2:14:13

Hoi Valerie,

Bij ons gaat het als volgt;

17u30 receptie
20u aan Tafel
22u Mensen dansfeest komen aan(welkomsdrank)
22u30 Dessertenbuffet
23u30 Dans

groetjes Sarah



Elke
6-9-2008
 Meld misbruik22-2-2008 14:12:34

Hey Valerie,

Ik zou sowieso het dansen als laatste nemen. Niets is zo vervelend als het dansfeest wordt onderbroken en de muziek stil moet, vind ik. Daarnaast is het niet zo simpel om het dansfeest nadien weer op gang te trekken. Maar er is natuurlijk niks mis mee als de dj tijdens het dansfeest even afroept dat het dessertenbuffet geopend is.

Veel succes!



D
8-8-2008
 Meld misbruik22-2-2008 15:53:05

Bij ons komt de openingsdans altijd als laatste. Dus eerst eten, dessert en dan pas openingsdans, zodat je meteen het dansfeest opent.
IK denk dat je voor de bedanking ouders dit best na/ tijdens je speach doet, en denk dat dit meestal voor het diner komt, net als iedereen aan tafel heeft plaats genomen. Maar denk dat je dit kunt kiezen hoe jullie het het liefste willen.

Succes ermee



Katleen
28-6-2008
 Meld misbruik24-2-2008 13:38:30

Wij doen ook diner naaste familie en dan avondfeest met kaas- en dessertenbuffet.

17.30u - 18u: receptie dinergasten
18u - 20u: diner
20.30u: receptie avondgasten
21.30u: kaas-en dessertenbuffet
22.30u: speeches en mogelijke sketchkes
23u: openingsdans
tot ...: party

Groetjes en succes ermee.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...