Terug naar overzicht
ik ben gaan kijk en vind er zeker mooie tussen zitten jij moet je nat goed voelen en het mooi vinden groetjes xxx
Echt een mooi kleed!!
Heel mooi! schoon afgewerkt ook!ik vind wel persoonlijk dat je dan wel zeker en vast je haren moet opsteken (tenzij je korte haren al hebt natuurlijk), dan wordt het effect mooier!
Ik vind het een mooie jurk. Maar dat moet je natuurlijk zien als je hem aan hebt. Als je nog budgetvriendelijke bruidsjurken wil zien, kijk eens op www.tati.fr Ik ben daar gaan kijken in de krokusvakantie en heb een prachtige jurk gepast die maar 299 euro kostte. 't Was wel de eerste jurk die ik paste dus wil ik nog wat andere winkels gaan bekijken... op www.panimoda.nl staan er ook heel mooie en die zijn ook allemaal minder dan 600 euro. Is wel in Nederland en is een eindje rijden maar deze zomer ga ik daar zeker een kijkje nemen.Heeft nog iemand tips voor budgetvriendelijke trouwjurken? Wij betalen alles zelf en aangezien we allebei nog niet lang werken, is ons budget nogal klein. Dus ik zie het niet zitten om meer dan 600 euro aan een jurk uit te geven (die je dan toch maar 1 keer aan doet en daarna in de kast hangt)...
Volgens mij is dit er eentje van Lleyten Creations. De jurken van Miss Paris, Miss Kelly, Cosmobella zijn ook allemaal budgetvriendelijke jurken. Als je in (de buurt van) Limburg woont moet je zeker eens langsgaan bij Aselin en Sposa op de Koolmijnlaan in Heusden-Zolder, daar heb ik jurken gepast tussen de 200 en 800 euro.
Hey!Het is zeker en vast een mooi kleed, écht waar... Ik zou je ook aanraden om hierbij een opsteekkapsel te doen. Maar dat moet je een aantal keren uitproberen he!Veel succes ermee!
hey heel mooi kleedje graag ook jummie mening over mijn kleed op de site van sincerity op pagina 10 nummer 3298 is wel een heel gewaagd kleedjegroetjes