TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tineke
|
|
|
Christel
30-6-2007
|
21-2-2008 16:27:29
dag Pieter
Hoe romantisch zeg ! Wij zijn op 16 juni getrouwd met een boemeltreintje, maar ik moet zeggen, mijn vriendin in getrouwd met paardenkoetsen en dat vond ik toch nog romantischer...
dus mijn tip is , koetsen zijn het toppunt van romantiek :-) en moest je nog geen locatie hebben voor het feest, paardenkoetsen en een kasteel, dat is natuurlijk toppie
voor de rest vind ik mega romantisch: -het moment dat de bruidegom komt aanbellen bij de bruid 'smorgens -het moment dat de bruid met papa door het gangpad van de kerk loopt
bruidsmeisjes die rozenblaadjes in het gangpad strooien is ook heel romantisch
ps: ik vond het ook super tof dat mijn man op de dag dat hij me thuis kwam halen nog een kleine attentie meehad om me te bedanken voor alle huwelijksvoorbereidingen (want dat heeft me toch veel stress gegeven)dat vond ik zo lief hé
Geniet nog van de voorbereidingen ! het is echt dé mooiste dag van je leven
groetjes Christel
|
|
lies
5-7-2008
|
21-2-2008 16:34:13
Dag Pieter, wij hadden de idee om op de uitnodiging een foto van onszelf te zetten waarin we een scène naspelen uit bv. sneeuwwitje (kusscène), assepoester(verloren schoenscène), doornroosje, rapunsel,...kortom iets waar een prins bij komt kijken:-) . Zelf hebben we uiteindelijk voor iets anders gekozen omdat we dit thema niet doortrekken over de hele dag.
groetjes en veel succes, Lies
PS: bij de opening van onze viering verwijs ik wel even naar een sprookje. Als je (de kladversie van) mijn tekstje wil, kan ik het doormailen.
|
|
Charlotte
19-9-2008
|
21-2-2008 17:28:31
Amai, er bestaan dus nog echt romantische mannen!!! Misschien kan je haar als een echte prins op het witte paard komen ophalen smorgens? Zaaldecoratie met als thema 'sprookjesbos'? Alvast veel succes!
|
|
Cathy
24-5-2008
|
21-2-2008 17:41:21
Je kan ook een caketopper bestellen van een sprookje. Ik ben bijna voor die van sneeuwwitje gegaan, maar uiteindelijk hebben we er speciale laten ontwerpen.
Succes met je sprookjesachtig huwelijk!
Cathy 24/05/3008
|
|
Cathy
24-5-2008
|
21-2-2008 17:41:52
Dat was natuurlijk 2008...
|
|
Hanne
30-8-2008
|
21-2-2008 19:17:32
Jah, anders heb je nog wel wat tijd voor je voorbereidingen, Cathy!! :-D
|
|
Laura
11-7-2009
|
21-2-2008 19:56:50
Hey
Ik was 2 jaar geleden in New York en toen in Manhatten was kei romantisch: een man vroeg zijn vriendin via wolken vanuit vliegtuigen in de lucht of ze met hem wilde trouwen. Het is wel kostelijk maar suuuper romantisch. Je kan zoiets die dag doen, met: schatje, bedankt dat je mijn vrouw wil zijn... Wanneer trouwen jullie juist?
Groetjes
|
|
Hilde
17-5-2008
|
21-2-2008 20:30:36
Onze dag beloofd ook romantisch te worden.
Hij komt mij halen met paard en koets en zo gaan we naar het gemeentehuis. Mijn vader brengt mij naar voor in de kerk (vind ik ook wel mooi gebaar) en dan gaan we feesten in de waterhoek in Geetbets, heeeeel mooi daar! en om af te sluiten gaan we overnachten in het kasteel een beetje verderop! Geweldig toch!!!!
Succes ermee!
|
|
Gitte
16-8-2008
|
21-2-2008 20:57:35
“… en zij leefden nog lang en gelukkig”. Dit is de bekendste regel waarmee sprookjes eindigen als de prins en de prinses elkaar gevonden hebben. Maar net als het interessant begint te worden en we eindelijk gaan weten hoe het hen verder vergaat, krijgen we te horen “ … en ze leefden nog lang en gelukkig”. Hoe doen die twee dat toch… om elkaar een heel leven lang gelukkig te maken? Want dat is juist wat we willen weten. Door welke wondere krachten worden deze mensen gesteund in hun leven om elke dag sterk en liefdevol naast elkaar te staan. Maar dat vertelt het sprookje niet. Want dat is iets persoonlijks, zo unieks.. Het valt niet met woorden te omschrijven.
Beste Gitte en Frank. Jullie staan niet aan het einde, maar aan het begin van jullie verhaal. Het is nu aan jullie om je eigen sprookje te maken. Het zal niet altijd eenvoudig zijn, want hoe vaak maken we achteraf niet mee dat de prinses terug assepoester wordt en de prins achteraf vaak niet zo hoffelijk blijkt te zijn., zodat het sprookje eindigt door menselijke tekortkomingen. En daarom is het dat wij jullie heel veel geluk toewensen. We hopen van harte dat jullie huwelijk altijd iets van een sprookje zal blijven behouden. Dit avontuur wagen jullie samen en we vragen aan Jezus Christus om jullie dagelijks bij te staan om dit sprookje dat in zijn naam begonnen is tot een goed einde te brengen.
Alsjeblieft, voor een sprookjesachtig begin! Groetjes
|
|
Pieter
23-5-2008
|
21-2-2008 21:20:49
Hallo iedereen,
Alvast bedankt voor jullie vele reacties. Beste Lies, je mag de openingstekst van jullie viering doormailen op dj_pirre@hotmail.com . Beste Laura, we stappen op 23 mei in het huwelijksbootje.
Iedereen al superhard bedankt voor jullie medewerking!!
Groetjes,
Pieter
|
|
sarah
17-5-2008
|
21-2-2008 22:22:04
dag pieter, dan ben je bij mij aan het juiste adres..
1) www.team-out.nl , huwelijke, exclusief 2) heb ergens een assepoesterkoets gezien, was echt super mooi.. in nederland, als je wil probeer ik het wel eens terug te zoeken 3)www.cakeaffair.nl voor een spectaculaire taart 4) geef op google in: cinderella wedding.. 5) lakeien (wel deftige) 6)baccararoozen als bedankje in zo een witte doos met een strik (als je ze vind, graag een seintje...) 7) life muziek ipv een dj 8) bloemen heel veel bloemen... 9) trouwkleed van ian stuart 10) ceremonie met rent a priest in een kasteel, in een prieeltje 11) witte lopers of rode lopers 12) kandelaars 13) ...
euhm... als je mij laat doen plan ik uwe hele wedding... hopelijk heb je wel een GROOT budget voor uw sprookjeshuwelijk..
|
|
betsy
6-6-2008
|
21-2-2008 22:55:39
hoi pieter, ikzelf ben ook een superromantisch bruidje... ik heb buiten weten van mn vriend een witte koets gehuurd,voor iedere genodigde op tafel een bedankje (bruidsuiker met strikjes en franjes), kandelaars, zigeunerorkestje voor tijdens het diner, de goede herder voor een superromantisch huwelijk i/d tuin van onze feestzaal...tussen de bloesems v/d bomen...mn jurk is dan weer heel mooi maar zonder franjes...rozenblaadjes enz...witte sierduifjes...witte lopers..gewoon...superromantisch allemaal..net een sprookje!!! succes! 06-06-2008
|
|
sarah
17-5-2008
|
21-2-2008 23:01:58
dixie band... ook heel leuk
|
|
Evelyn
8-8-2008
|
22-2-2008 9:45:28
Disneymuziek! :) Ons "intrede"- en "uittredelied" wordt waarschijnlijk een Disneynummer: True Love's Kiss - Enchanted of Ever ever after - Enchanted...
Gisteren was het op Vitaya "In goede en kwade dagen" met als thema "sprookje"...Misschien is er binnenkort nog een heruitzending?
Groetjes,
Evelyn www.nielsenevelyn.be
|
|
Nele
2-5-2008
|
22-2-2008 12:18:51
Wat is ook heel romantisch vind, is dat er bellen worden geblazen als jullie buiten komen uit de kerk.
Groetjes en succes,
Nele
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|