Terug naar overzicht
Hallo,Vooreerst proficiat met je trouwplannen!Bij Het Bruidsparadijs te Merksem (www.bruidsparadijs.be ) is er een zeer ruime keuze in bruidsjurken en hebben we verschillende "winter"accessoires om een echte winterbruid te maken. Ook wat accessoires betreft ... "kerst"bolletjes al dan niet met rode of witte hartsmarties en eventueel met jullie namen/huwelijksdatum op. Al een eerste idee van onze keuze kan je krijgen via onze website en anders kom je maar eens een kijkje nemen. Wil je graag meteen ook bruidsjurken bekijken/passen, maak je best wel een afspraak zodat je zeker bent dat we je kunnen verder helpen!Tot ziens,Marita
Wij zijn getrouwd op zaterdag 1 december ll. Een zonnige, koude dag... Als we het opnieuw zouden doen, zou het weer dezelfde periode is. het leuke is dat je niet trouwt in een 'trouwseizoen' en dat er een fijne sfeer hangt door de kerst die in aantocht is. Leuk extraatje is dat de meeste feestzalen ook kerstversiering hangen wat toch echt sfeervol is.
Dag Liesbet,wij trouwen op 07/02/09 , binnen een klein jaartje dus. Ik had niet meteen een voorkeur voor periode maar het is dan toch de winter geworden. Met het weer in België maakt het toch niet veel uit he :-) In de winter is alles binnen en kan er weinig in het water vallen. Wat de jurk betreft : ik ga toch een open jurk kopen denk ik (dus open rug en blote armen) maar ga wel een doorzichtige soort stola erbij nemen voor toch rond mij te hangen als we buiten zijn. Nog veel succes gewenst !!!
ik ben ook een winterbruid, wij trouwen op 6 december. Waarom we voor de winter gekozen hebben, weet ik eigenlijk niet. wij komen gewoon graag origineel voor de dag en doen graag iets onverwachts... hoeveel vragen we al gekregen hebben over het waarom-in-de-winter, ongelooflijk!voordeel is zeker dat je uit heel veel zalen kan kiezen en dat de meeste zaken (vervoer, fotografie,...) nog gaatjes hebben. onze bus krijgen we zelfs aan vermindering omdat het laagseizoen is...en je hebt reden te meer om dicht bij elkaar te kruipen die dag ;-). ik kies trouwens ook voor een jurk met open rug en zonder mouwen. in de winkel hebben ze gezegd dat er tussen zomer en winterbruiden geen verschil is...succes met de voorbereidingen!Joke
Hey!Ook wij hebben nog maar net beslist om nog dit jaar te trouwen.M'n vriend vroeg me op 6 februari en zijn toen maar snel in actie geschoten!!Hebben gekozen voor zaterda 25oktober 2008. Kwam goed uit aangezien hij in het onderwijs staat. De week erna is het trouwens vrij dus...Veel plezier met jullie voorbereidingen nog!Els
Ik heb tijdens het jurken passen ook een stola van organza aangehad en hoewel het een dunne stof is, geeft het toch redelijk wat warmte.
Hallo !Wij trouwen op 22/11/2008, dus zo'n klein maandje voor jullie.Voor Kerstsfeer vind ik het bij ons nog net iets te vroeg, maar bij jou gaat dat prima zijn !Wat de bruidsjurk betreft : ik heb nog niet gekozen, maar dat zal niet lang meer duren :-) Zaterdag nog één sessie en dan hoop ik de knoop te kunnen doorhakken. Net zoals de andere winterbruidjes die reageerden is mijn favoriete kleedje ook met open rug en blote schouders. Leuk idee voor de feestzaal : wij hebben de optie om in de tuin van de zaal alle aanplanting te laten versieren met kaarsjes. 's Avonds super romantisch... maar wel ontzettend duur...Je ziet, er zijn nog genoeg mensen die ook voor een winters huwelijk kiezen... uiteindelijk is niet de datum het belangrijkste maar wel het huwelijk hé ? ;-)Succes !Cindy
Hoi Els,Ik lees hier dat jij ook trouwt op 25/10, net zoals ons. Heb jij al veel gedaan voor jullie trouw en waar trouwen jullie?Groetjes,Ann