Terug naar overzicht
Hey sabine,van dat merk heb ik nog niet gehoord ,ma heb eve bij google gekeken,deze site geeft ie,misschien da je daar es kan kijken of je vind wa je zoekt.veel succesgrtz sarah (nog 148 dagen)http://www.muchosbesitos.com/makeup/Margaret-Astor.shtm...
Hey SabineVroeger kocht ik altijd margaret astor. Je kon dit kopen in bij Di. Ze zijn daar ongeveer anderhalf jaar geleden mee gestopt en sindsdien heb ik het merk niet meer gezien. ik ben ondertussen op andere make up overgeschakeld.GroetjesEllen21-06-08
Hoi Sarah, ik vond deze site ook al, maar het is een oogpotlood dat ik moet hebben, en dat verkopen ze hier niet.Aan Ellen: ik kocht het vroeger in het kruidvat.Waarom perse DIT merk: ik heb een heel gevoelige huid en dit merk verdraag ik zonder problemen. Van Loreal bv zwellen mijn ogen op. En ook, als je eenmaal de juiste kleur gevonden hebt, vind je niet zomaar een kopietje ervan he..Toch bedankt dames!Sabine(nog 6 weekjes)
hij hallo in nederland bij de etos vind je dat en in de di ook in nederland vraag als je er bent wat ze gaan onder nieuwe naam werken groetjes