Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

OPROEP AAN DJ RIK of wie hem kent

  20-2-2008 22:39:52
hey
heb hier een interresante formule vernomen van DJ rik en zou graag zijn tel nr hebben.
bedankt

cindy
1-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 980


Rik

 Meld misbruik20-2-2008 23:56:03

Beste Cindy, ik noem Rik...ik weet niet of je mij bedoelt en ons onderstaand aanbod? (indien van wel gelieve eerst te mailen naar info@discovideo.be)

wij kunnen u aanbieden
voor de prijs van 400 euro all-in:

-Alle vervoer, materiaal (+ reserve muziekbronnen) en overuren (tot einde feest)
-Discobar met alle genres muziek (20.000 individuele tracks)(eigen playlists welkom)
-Videoclips (alle geschikte muziekgenres) geprojecteerd op scherm, vanaf start tot einde feest ( 1000 geschikte clips)
-Uw openingsdans geprojecteerd via camera op scherm, of de clip van het lied (indien beschikbaar)
-Uw eigen foto's en/of videofilms of PC-presentatie geprojecteerd op scherm (indien u het materiaal (via cd/dvd/usb/memorycard) op voorhand bezorgt), bv om tijdens het avondmaal gasten te verrassen.
-Rookeffect (indien gewenst zaaleigenaar).
-Computergestuurde lichtshow en retro-lichteffecten
-Videoshoot avondfeest (vanaf standplaats discobar)
-Video-montage van de shoots afgeleverd op DVD-schijf.
-(indien gewenst) een korte montage om op internet te plaatsen.
-De camera kan voorafgaand het dansfeest, als praatpaal (inspreken wensen gasten) gebruikt worden.
-Jullie kunnen na afspraak de set in werking zien.

Wat wij kunnen met onze set, 'on the fly' is het volgende:

-muziek laden
-videoclips laden
-PC-presentaties laden
-foto's laden al of niet met muziek
-tekst op scherm vertonen
-visuele videobeelden + muziek spelen
-videocamera aansluiten
-alle foto en video op beat van de muziek vertonen

grt rik


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...