Terug naar overzicht
Hey,Ik heb ook voor een Pronovias gekozen. Het is een klassiek model geworden want ik wou iets zonder frutsels en parels.Ik heb het bij Robel (Roeselare) gekocht.Half oktober besteld en half januari was de eerste pas (ik trouw eind april).
Ik ben in ieder geval zot van Pronovias, vind het prachtig. Ik trouw pas in mei volgend jaar, dus ik moet nog even wachten om te gaan passen.Linea Raffaelli vind ik mooi, maar is naar het schijnt enkel voor heel magere bruidjes. Zal dus niet echt mijn ding zijn ;-)Een heel goede keuze heb je in ieder geval gemaakt!!!!Karo
Hoi bruidjes,ik trouw ook pas in mei 2009 maar heb ondertussen al heel wat bruidsjurken bekeken op internet en Pronovias is zonder twijfel mijn favoriete merk! Ik vind Linea ook mooi, maar ik vind het soms nogal frutselachtig (weet niet hoe ik het moet uitdrukken). Mijn favoriete kleedjes van Pronovias zijn Daifa en Diva (zie Look Book op de site) maar ik heb geen idee waar ik die kan vinden en hoeveel ze kosten. Karolien, wanneer ga jij kijken voor een jouw jurk? Ik dacht tegen oktober eens een afspraak te maken bij bruidswinkels, of zou dit te laat zijn?Groetjes en veel succes met de zoektocht naar de perfecte jurk iedereen!Liese
Hey Ook ik heb een pronovias gekocht. Ik vind de collectie van Linea ook erg mooi, maar misschien niet echt voor mij. Hoewel zij ook enkele jurken hebben die eenvoudiger zijn (ik hou niet zo van die jurken in laagjes en met veel tulle en organza). Vandaar dat ook Rembo niets voor mij was.Naast pronovias heb ik ook mooie kleedjes van marylise en st patrick aangehad. Deze merken zijn in dezelfde stijl en vallen qua budget meestal iets goedkoper uit dan een pronovias. Vooral Marylise heeft een aantal kleedjes rond de 1000€ die kwalitatief heel goed zijn (blijkbaar worden die in de lageloonlanden gemaakt wat maakt dat ze kwalitatief even goed zijn dan bv een pronovias, maar er bespaard kan worden op de loonkost)GroetjesEllen21-06-08
Hey,Ik trouw in een kleedje van San Patrick (zustermerk van Pronovias. Het is het kleedje "Baleares" van collectie 2008. Groetjes
hallo,ik heb ook een kleedje van pronovias... maar ik kan je natuurlijk niet zeggen hetwelke. Er zouden wel eens genodigden al kunnen bekijken hoe ik eruit zal zien. Ik heb mijn kleedje gekocht in Moderna bij Schepdaal. Het is een prachtig kleed, ik voel mij net Grace Kelly.Ik hou van de stijl van Pronovias. Ik hoop zelfs ooit de suitekledij van hen ook eens te mogen proberen. Hopelijk vind je snel je keuze.Groetjes,Katia
@ Liese,ik heb op de huwelijksbeurs gevraagd wanneer ik het best ging gaan kijken, en ze zeiden dat ik vanaf oktober moest beginnen kijken. Nieuwe collectie komt dan binnen, is altijd leuk. Wanneer trouw je? Wij op 23 mei 2009. Als je tips wil uitwisselen kan je me altijd mailen op karolienenstefaan@hotmail.comAnne Belin is ook wel mooi trouwens.Groetjes,Karolien.
Ik ben ook voor Pronovias gegaan. Ik vind Linea Rafaelli niet zo mooi, het is zo mijn stijl niet; op het internet viel ik wel nog op andere kleedjes dan van Pronovias, maar bij het passen was het een meevaller... Groetjes!Tania
Ik heb ook een Pronovias! Ik vind het een prachtig romantisch merk! Ben niet zo voor Linea en Rembo enz...vind die kleedjes een beetje te eenvoudig. Pronovias heeft echte prinsessenjurken! Er zitten hier ook pottenkijkers op het forum dus ik ga je ook niet vertellen welk model het is ;-) Ik heb het vorige wee besteld en zal ten laatste tegen juli binnen zijn, ik trouw in oktober...Groetjes! Marie
Goh, blijkbaar moet ik ECHT lang wachten...Mijn kleedje is besteld in oktober, eerste pas is maar 14 mei... :-(Vind dit eigenlijk nogal laat...Iemand een mening over 'Lorna'? dat is mijn keuze geworden...Best wel grappig als je weet dat ik in de eerste bruidswinkel zei 'alles behalve strapless' :DHeb er de bolero bij ook...Nu maar hopen dat er niemand op dit forum zit die ik ken...
Hallo Karlien,Ik heb ook een trouwjurk van Pronovias besteld. Je moet er inderdaad wel lang op wachten!Ik heb het in januari besteld en ik mag half juni opnieuw gaan passen.Ik trouw op 9 augustus.Welk model heb jij gekozen?Groetjes,Patricia
Hey Patricia,Mijn kleedje is het model 'Lorna'. Collectie 2007 (aangezien het in oktober besteld is)Ik vind idd dat ik zeer lang moet wachten... Als er nog iets foutloopt, is er niet al te veel tijd meer om het op te lossen.Welk model heb jij? en waar heb je het besteld?Groetjes
mijn kleedje is van san patrick,het was alsof het op mij gegoten was, ik trouw op 20 juni en heb al in augustus gaan kiezen, nu nog 2 pasbeurten te gaan..komt van robel in roeselaregroetjes