Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie kiest voor pronovias?

20-2-2008 21:54:25
Hey!
Als ik hier op het forum wat lees, zie ik dat véél bruidjes voor linea raffaeli kiezen... Lijkt een enorme trend...
Ik dus niet... Ik ben voor Pronovias gegaan. Mijn zus is vorig jaar in linea getrouwd, dus dat kon ik echt niet kiezen...
Nu is mijn vraag naar de bruidjes toe: wie gaat er ook voor Pronovias? Welk model hebben jullie gekozen? En waar heb je het gekocht?
Moeten jullie ook zo lang op je kleedje wachten?
Ben zeer benieuwd... :)
Groetjes
Karlien
28/06/2008

karlien
28-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 505

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik20-2-2008 22:52:17

Hey,

Ik heb ook voor een Pronovias gekozen. Het is een klassiek model geworden want ik wou iets zonder frutsels en parels.
Ik heb het bij Robel (Roeselare) gekocht.
Half oktober besteld en half januari was de eerste pas (ik trouw eind april).

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik20-2-2008 22:55:08

Ik ben in ieder geval zot van Pronovias, vind het prachtig. Ik trouw pas in mei volgend jaar, dus ik moet nog even wachten om te gaan passen.
Linea Raffaelli vind ik mooi, maar is naar het schijnt enkel voor heel magere bruidjes. Zal dus niet echt mijn ding zijn ;-)

Een heel goede keuze heb je in ieder geval gemaakt!!!!

Karo

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik21-2-2008 8:29:07

Hoi bruidjes,

ik trouw ook pas in mei 2009 maar heb ondertussen al heel wat bruidsjurken bekeken op internet en Pronovias is zonder twijfel mijn favoriete merk! Ik vind Linea ook mooi, maar ik vind het soms nogal frutselachtig (weet niet hoe ik het moet uitdrukken). Mijn favoriete kleedjes van Pronovias zijn Daifa en Diva (zie Look Book op de site) maar ik heb geen idee waar ik die kan vinden en hoeveel ze kosten. Karolien, wanneer ga jij kijken voor een jouw jurk? Ik dacht tegen oktober eens een afspraak te maken bij bruidswinkels, of zou dit te laat zijn?

Groetjes en veel succes met de zoektocht naar de perfecte jurk iedereen!

Liese

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik21-2-2008 8:37:13

Hey

Ook ik heb een pronovias gekocht. Ik vind de collectie van Linea ook erg mooi, maar misschien niet echt voor mij. Hoewel zij ook enkele jurken hebben die eenvoudiger zijn (ik hou niet zo van die jurken in laagjes en met veel tulle en organza). Vandaar dat ook Rembo niets voor mij was.
Naast pronovias heb ik ook mooie kleedjes van marylise en st patrick aangehad. Deze merken zijn in dezelfde stijl en vallen qua budget meestal iets goedkoper uit dan een pronovias. Vooral Marylise heeft een aantal kleedjes rond de 1000€ die kwalitatief heel goed zijn (blijkbaar worden die in de lageloonlanden gemaakt wat maakt dat ze kwalitatief even goed zijn dan bv een pronovias, maar er bespaard kan worden op de loonkost)

Groetjes
Ellen
21-06-08

Jenny
12-9-2008
 Meld misbruik21-2-2008 9:03:01

Hey,

Ik trouw in een kleedje van San Patrick (zustermerk van Pronovias. Het is het kleedje "Baleares" van collectie 2008.

Groetjes

Katia
10-5-2008
 Meld misbruik21-2-2008 11:23:20

hallo,

ik heb ook een kleedje van pronovias... maar ik kan je natuurlijk niet zeggen hetwelke. Er zouden wel eens genodigden al kunnen bekijken hoe ik eruit zal zien. Ik heb mijn kleedje gekocht in Moderna bij Schepdaal. Het is een prachtig kleed, ik voel mij net Grace Kelly.
Ik hou van de stijl van Pronovias. Ik hoop zelfs ooit de suitekledij van hen ook eens te mogen proberen.

Hopelijk vind je snel je keuze.

Groetjes,

Katia

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik21-2-2008 13:13:42

@ Liese,

ik heb op de huwelijksbeurs gevraagd wanneer ik het best ging gaan kijken, en ze zeiden dat ik vanaf oktober moest beginnen kijken. Nieuwe collectie komt dan binnen, is altijd leuk. Wanneer trouw je? Wij op 23 mei 2009. Als je tips wil uitwisselen kan je me altijd mailen op karolienenstefaan@hotmail.com

Anne Belin is ook wel mooi trouwens.

Groetjes,
Karolien.

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik21-2-2008 18:38:13

Ik ben ook voor Pronovias gegaan. Ik vind Linea Rafaelli niet zo mooi, het is zo mijn stijl niet; op het internet viel ik wel nog op andere kleedjes dan van Pronovias, maar bij het passen was het een meevaller...

Groetjes!

Tania

Marie
5-10-2008
 Meld misbruik21-2-2008 20:43:13

Ik heb ook een Pronovias! Ik vind het een prachtig romantisch merk! Ben niet zo voor Linea en Rembo enz...vind die kleedjes een beetje te eenvoudig. Pronovias heeft echte prinsessenjurken! Er zitten hier ook pottenkijkers op het forum dus ik ga je ook niet vertellen welk model het is ;-) Ik heb het vorige wee besteld en zal ten laatste tegen juli binnen zijn, ik trouw in oktober...Groetjes! Marie

karlien
28-6-2008
 Meld misbruik21-2-2008 21:02:03

Goh, blijkbaar moet ik ECHT lang wachten...
Mijn kleedje is besteld in oktober, eerste pas is maar 14 mei... :-(
Vind dit eigenlijk nogal laat...
Iemand een mening over 'Lorna'? dat is mijn keuze geworden...
Best wel grappig als je weet dat ik in de eerste bruidswinkel zei 'alles behalve strapless' :D
Heb er de bolero bij ook...
Nu maar hopen dat er niemand op dit forum zit die ik ken...

Patricia
8-8-2008
 Meld misbruik24-2-2008 18:29:03

Hallo Karlien,

Ik heb ook een trouwjurk van Pronovias besteld. Je moet er inderdaad wel lang op wachten!
Ik heb het in januari besteld en ik mag half juni opnieuw gaan passen.
Ik trouw op 9 augustus.

Welk model heb jij gekozen?

Groetjes,
Patricia

karlien
28-6-2008
 Meld misbruik24-2-2008 21:34:18

Hey Patricia,

Mijn kleedje is het model 'Lorna'. Collectie 2007 (aangezien het in oktober besteld is)
Ik vind idd dat ik zeer lang moet wachten... Als er nog iets foutloopt, is er niet al te veel tijd meer om het op te lossen.
Welk model heb jij? en waar heb je het besteld?

Groetjes

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik28-2-2008 17:25:38

mijn kleedje is van san patrick,het was alsof het op mij gegoten was, ik trouw op 20 juni en heb al in augustus gaan kiezen, nu nog 2 pasbeurten te gaan..
komt van robel in roeselare

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...