Terug naar overzicht
Dag Kim,bij ons ligt dit erg gevoelig voor de mannen!Voor de vrouwen (elk een mama, elke één zus) is er voor de moeders het type winkel/merk (Mayerline, Basler enz.) afgesproken en ook de roklengte, dan tot onder de knie maar niet tot op de enkels.Ook: géén hoed. Voor de zussen had ik voorgesteld: zeker een rok, maar nu heeft mijn zus een 'tuniek'-achtig iets in gedachten, dus ja, tot zover mijn afspraken ;)Ik zou vooral vermijden dat de ene kant met echte suitekledij voor de dag komt, en de andere kant met gewone feestelijke kledij: dat is voor beide partijen niet zo prettig.Groetjes,Vero
Hey,aangezien ik heel veel belang hecht aan kleren, sta ik erop dat ik erbij ben als er kledij gekocht wordt voor de suite. Mijn mama gaat waarschijnlijk voor Natan, mn schoonmoeder voor iets gelijkaardigs, en de zusjes die had ik graag in het lang gezien, maar het moet vooral mooi en stijlvol zijn. Of het nu een broek of een rok wordt (lang of tot aan de knieën) kan me weinig schelen. Het moet gewoon 1 mooi geheel vormen. Hoeden daar ben ik nog niet uit, maar het heeft wel iets.Het is jouw / jullie dag, dus ik vind dat je omgeving moet luisteren naar jouw wensen, maar je moet het natuurlijk niet overdrijven he.De mannen gaan allemaal in jacquet.Have fun, want is altijd een tof thema ;-sGroetjes,Karolien.
Ik vind dat de vrouwen in de suite het recht hebben om te dragen wat ze zelf willen en waar ze zich goed in voelen.Voor de mannen werd bij ons de kleur van het kostuum afgesproken (bruin). Het is wel zo dat iedereen die in de suite met ons loopt, zelf de vraag stelt wat van hen verwacht wordt. Maar het is hun budget hé, daar kan ik me moeilijk in mengen, richtlijnen geven kan wél.En inderdaad, het wel of niet dragen van hoeden wordt eveneens afgesproken.Groetjes,Griet26/04/08
Ik vind persoonlijk ook heel belangrijk dat de mensen in de suite iets dragen dat bij hun persoonlijkheid past, maar een paar afspraken vind ik toch wel van belang. Ik denk daarbij bijvoorbeeld aan kleuren. Niet dat iedereen in hetzelfde kleur moet rondlopen, maar wel dat ze niet 'vloeken' zoals wij zeggen. Ik zou ook wel graag op voorhand weten wat het gaat worden eigenlijk, gewoon om een beetje gekke toestanden te vermijden.