Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolocatie venetiaanse galerij oostende

20-2-2008 20:56:33
hallo
wij vinden de Venetiaanse zuilengalerij in Oostende (thermae palace) een mooie fotolocatie. In de zomer staat dit echter vaak vol met geparkeerde fietsen.
Heeft iemand al in juli of augustus, volle seizoen, hier zijn foto's laten nemen? Wat waren de ervaringen?

Sandra
25-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1064

eline
5-9-2008
 Meld misbruik21-2-2008 9:33:44

hey,

Ervaringen heb ik hier niet mee,
maar ik zit had ook aan deze locatie gedacht en zit een beetje met het zelfde probleem van ons is het wel september en op een vrijdag maar bij mooi weer weet je nooit

Dus wij denken dat we veschillende buitenlocaties gaan zoeken en een week voor de trouw afhankelijk van het weerbericht de definitieve keuze maken, wij willen onze fotoreportage op dezelfde dag als de trouw

Een andere optie is de repotage op een ander tijdstip doen maar dan moet je tweemaal kapsel en make-up laten doen

groetjes Eline & Stijn
05/09/2008

sofie
1-8-2008
 Meld misbruik21-2-2008 14:14:57

Blijkbaar nog trouwertjes uit Oostende. Wij trouwen op 01 augustus en gaan onze foto's nemen bij Fort Napoleon, Hypodroom en Domein prins Karel. Ik vind de venetiaanse galerij zo typisch, iedereen wil daar zijn foto's, terwijl er toch nog leukere plaatsen zijn.

sofie
1-8-2008
 Meld misbruik21-2-2008 14:15:13

Blijkbaar nog trouwertjes uit Oostende. Wij trouwen op 01 augustus en gaan onze foto's nemen bij Fort Napoleon, Hypodroom en Domein prins Karel. Ik vind de venetiaanse galerij zo typisch, iedereen wil daar zijn foto's, terwijl er toch nog leukere plaatsen zijn.

sofie
1-8-2008
 Meld misbruik21-2-2008 14:15:30

sofie
1-8-2008
 Meld misbruik21-2-2008 14:15:44

sofie
1-8-2008
 Meld misbruik21-2-2008 14:15:59

Sarah
7-7-2007
 Meld misbruik21-2-2008 16:32:01

Hallo,

wij zin vorig jaar op 7juli getrouwd. Het was een prachtige dag. De woensdag erop (11 juli feestdag van de vlaamse gemmenschap) zijn wij onze foto's ook in Oostende gaan nemen met de fotograaf. Wij zijn van de regio Oudenaarde dus konden niet dezelfde dag naar daar rijden.Het was wel niet zo een mooi weer die woensdag. Heel koud en af en toe regen. Maar toch waren er heel wat mensen aan het strand. Wij gingen wel in de voormiddag. Wij hebben daar geen last van gehad dat er nog mensen liepen in de zuilengalerij. Of dat er fietsen stonden. Ik vond het zelf plezant dat de mensen eens naar ons kwamen kijken terwijl we de reportage aan het maken waren. Dan hoor je weer van die leuke reacties op je kledij. Tof! Dus ik raad het zeker aan. De foto's waren ook heel mooi. De foto's die mijn papa op dat moment ook heeft getrokken kan je bekijken op onze site. www.sarahenpeter.bruiloftsite.nl

Groetjes en zeker doen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...