Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwvervoer

  8-2-2005 15:27:46
Hoi iedereen,

Ik had een vraagje ivm de auto's voor de suite. Sinds het moment dat we wisten dat we gingen trouwen, wisten we ook al heel goed welke auto's we die dag wilden hebben, nl PT Cruisers!!
Probleempje is dat we er minder vinden dan we gedacht hadden, of minder reacties dan we verwacht hadden. Weet iemand misschien waar ik ev mensen kan vinden die dit willen doen??

Groetjes, Cindy.

cindy
14-5-2005
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1185


Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik8-2-2005 15:47:38

Hoi, Ik kan je spijtig genoeg niet helpen, maar wanneer trouwen jullie...en waar...
Ik heet ook Cindy en dat vind ik wel leuk, wij op 24 juni 2006. Alvast veel succes met je voorbereidingen



Mieke
11-6-2005
 Meld misbruik8-2-2005 15:57:45

Hallo Cindy,

Wij hebben ook een tijdje met hetzelfde idee gelopen, tot we onze zoektocht gestart zijn...
Zelfs bij Chrysler Belgium konden ze mij niet helpen.Misschien kun je eens proberen bij firma's als Avis en Hertz, zo had ik er enkele gevonden,....

Heel veel succes!

Mieke (11/06/2005)



Mieke
11-6-2005
 Meld misbruik10-2-2005 15:12:55

K heb nog eens in mijn papierbundel gekeken. Aspektmobiel uit Zandhoven verhuurt er. Zeker eens kijken op hun site.

Veel succes,
Mieke
11/06/2005



Tom
5-11-2005
 Meld misbruik12-2-2005 11:58:43

Bij de verhuurfirma Dockx verhuren ze zeker tegen 90 euro per stuk. Het probleem is wel als je meerder wagens wilt betaal je extra omdat ze van al hun filialen moeten komen. Wij hebben deze info van Dockx Leuven


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...