Nu Online
Momenteel zijn er 251 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Op zoek naar geschikte schoenen

  8-2-2005 14:38:51
Deze morgen heb ik mijn droomjurk (eentje van Linea) gevonden, maar geschikte schoenen vond ik niet.
Kent er iemand een adresje in Oost- of West-Vlaanderen?
Groetjes,
An-Sofie (1 juli 2005)

An-Sofie
1-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1164


Mieke
11-6-2005
 Meld misbruik8-2-2005 15:46:05

Hallo Sofie,

Ik heb mij een jurk van Rembo aangeschaft ( in december) en ben vorige week mijn schoentjes gaan kopen. Bij Gabrielle ( of iets in die aard)in Roeselare (Ooststraat)heb ik het passend schoentje gevonden. Ik ben nl. groot en met een hak ben ik groter dan mijn vriend, ik heb dus een lange zoektocht achter de rug. Je hebt er keuze tussen ongeveer 50 paar denk ik. Ik denk dat iedereen er wel iets vind.
Veel succes met je zoektocht.

Groetjes,
Mieke (11/06/05)



Vanessa
28-5-2005
 Meld misbruik8-2-2005 16:43:46

Mijn schoenen komen uit dezelfde winkel als die van Mieke (Gabrielli in Roeselare). Een aanrader!
Groetjes.



Evi

 Meld misbruik8-2-2005 18:46:43

hallo,
ik heb ook een jurk van linea en heb me van hetzelfde merk schoenen gekocht, ze zitten heel goed
vond je je zin niet tussen de schoen van linea?
groetjes



Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik9-2-2005 10:10:43

Wij trouwen op 2-7-2005 en ik heb ook een schoentje van Linea aangehad ! Heb ze al 4 uur aan een stuk aangehad bij het passen en ze zaten goed hoor! Heb elders ook schoenen aangehad en dat knelde erg dus ... denk wel dat ze goed blijven zitten! En mooi zijn ze zeker!

Groetjes
Joyce



margriet
30-7-2005
 Meld misbruik11-2-2005 23:20:29

Kan iemand me zeggen wat die schoenen van linea ongeveer kosten?



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik28-2-2005 9:54:04

Hallo An-Sofie,

Ik heb ook mijn droomjurk bij Linea Raffaelli gevonden en daar ook de bijpassende schoenen gekocht (175€) en een bijpassende collier (50E). Dus ik raad je zeker aan daar de schoenen eens te proberen, zeker de moeite waard! Veel geluk !

Groetjes,

Ingrid


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...