Nu Online
Momenteel zijn er 26 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geen traditioneel diner maar wat dan wel?

  20-2-2008 14:53:29
Hey bruidjes,
ik kom er maar niet uit wat te doen om de gasten op onze fuif toch iets te eten aan te bieden.
Een receptie maar hoeveel hapjes? Wokbuffet? Dessertbuffet?
wat doen jullie zoal en wat kost het ongeveer per persoon?
grtz
L

Leen
7-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1608


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik20-2-2008 15:05:59

wij zijn pas naar een hapjesavond geweest. kostte geloof ik 6.5 euro per persoon
allerlei broodjes, gefrituurde hapjes, groentjes, kaas, enzovoort

van die grote paellapannen met wok zie je ook vaak

hangt er allemaal vanaf wat je per persoon wil besteden



saskia
8-8-2008
 Meld misbruik20-2-2008 15:20:06

hallo leen

zoals wij wilden wij ook geen traditioneel diner wij kozen voor walking diner ode onze kost 20 euro de man je kunt bij een frietkot langs gaan ook croques kippebrochet met curry en rijst en dan ook nog koude gerechtjes die ze rondbrengen
ga anders eens langs bij een traiteur om ideetjes op te doen zo zijn wij ook op deze ideetjes gekomen
veeel plezier



saskia
8-8-2008
 Meld misbruik20-2-2008 15:21:10

ik nog eens en voor dessert laten wij een ijskar komen oonk eens origineel



lily
18-7-2008
 Meld misbruik20-2-2008 16:14:38

Wij houden ons dansfeest in zaal Nova te Nijlen, en hebben ook voor een alternatieve formule geopteerd, nl. volgende trouwformule :
- 2 uur durende receptie
- bruidstaart (een échte toren zoals in de film ! )
- middernachtbuffet met allerhande broodjes

Deze formule kost ons 23,50 euro p.p. ALL-IN, dwz : eten à volonté, drank à volonté (ook zwaardere bieren), garçons, iemand achter de tap, huur zaal en opkuis. En dit tot 5 u 's ochtends !
Er zal niemand bij ons honger hebben hoor, de receptie alleen al houd het volgende in : toastjes, gevuld witlof, gevulde komkommer, zoutjes, seizoensgroenten met dipsauzen, warme worstjes, kaas, vleesballetjes, miniloempia, warme pasteitjes, mini tipzak frietjes, lepelhapjes, schuimwijn, fruitsap, aperitief van het huis !
Het broodjesbuffet zal minimum 6 soorten beleg en vlees & kaasschotel omvatten.
En dat voor die prijs ! Wij zijn ook op verschillende plaatsen gaan horen, en niets of niemand kon hier aan tippen !




Nina
16-8-2008
 Meld misbruik20-2-2008 22:25:51


Hey,

De hapjes voor op de receptie moeten we nog regelen. Ik weet ook niet zo goed hoeveel hapjes we moeten nemen...

Wij hebben een wokbuffet gekozen voor op het avondfeest. We kiezen drie gerechten die dan 'live' gewokt worden (ze wokken anderhalf uur). Dat is ongeveer aan 16 euro p.p. (we zijn eens mogen gaan proeven, en dat was echt heel erg lekker)

Daarna hebben we nog een 'artisanaal dessertbuffet' (daarvan weet ik de prijs niet meer precies)

Het leek ons in ieder geval leuker dan een traditioneel menu en bruidstaart.

Nina




Delphine
12-9-2008
 Meld misbruik21-2-2008 8:36:39

Nina, mag ik weten wie live komt wokken?
Of heb je de site met meer informatie?
Wij zouden ook graag zoiets doen...



Nina
16-8-2008
 Meld misbruik21-2-2008 19:33:46


Hey Delphine,

Hier is de site: http://www.wokathome.be/contact.php

Er zijn nog veel meer mogelijkheden, je moet zeker eens gaan kijken.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...