Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen

20-2-2008 11:47:00
Wij zijn op zoek naar moderne trouwringen.
We willen er niet super veel geld aanspenderen, maar ze moeten wel mooi zijn.
Hebben jullie tips waar we moderne trouwringen vinden?

Lies
6-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 357

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik20-2-2008 11:52:18

kijk eens naar de site van eva www.onno.be

ik ben gisteren in haar atelier geweest voor de keuze van onze trouwringen en waren echt heel mooi en betaalbaar (voor 400-500€ heb je al een koppel ringen in goud) ze heeft zo een beetje de stijl van nico taeymans en wim meeussen en al je een foto meeneemt kan ze alles maken wat je vraagt.
ze heeft ook winkels waar ze haar juwelen verkopen maar voor trouwringen kan je best met haar zelf afspreken want is toch iets persoonlijker. haar atelier is in lier.

succes

lily
18-7-2008
 Meld misbruik20-2-2008 16:27:13

Wij hebben gisteren onze trouwringen gaan bestellen bij Fede di Oro te Izegem, wel een eindje rijden voor ons (vanuit Nijlen(Lier) tegen 90km/u wegens smog pff), maar echt geweldig de moeite waard. Uitzonderlijke prijs/kwaliteit verhouding, fantastische service, enorm uitgebreid assortiment. Gelukkig moeten we niet terug naar Izegem, want onze ringen worden thuis! afgeleverd. We hebben prachtige gouden ringen gekozen, strakke belijning en de mijne heeft drie briljantjes. Wij betaalden 540 euro.

grtjs
Lily 18-07-2008

Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik20-2-2008 20:25:42

Hoi
Wij hebben stalen ringen van Tessina genomen bij onze juwelier, totaal 375 euro.
We hadden ook oud goud meegenomen en daar ging van onze prijs 9 euro af per gram.
Het graveren was gratis ...
Kijk eens op de site van Tessina, groetjes
Sophie

kim
26-4-2008
 Meld misbruik23-2-2008 10:48:08

Wim Meeussen blijft de mooiste trouwringen ontwerpen, misschien is dat wel een idee. Alleen jammer dat de prijzen aan de iets hogere kant liggen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...