Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie kan ons helpen?!

  29-10-2003 22:02:47
Hallo iedereen,

Voor ons huwelijk op 1 mei 2004 zijn we nog op zoek naar originele, ontroerende teksten en gedichten voor in het misboekje. Wie kan ons daaraan helpen? Bij wie mogen we even in het misboekje gluren?
Heel hartelijk bedankt alvast!!

Hanneke en Christophe

jaspers
1-5-2004
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1175


Sarah
27-9-2003
 Meld misbruik30-10-2003 8:06:41

als je even surft naar www.renaat.be , dat is een website van een priester die meer dan 70 pagina's teksten rond huwelijk gebundeld heeft. Klik op de homepagina op 'Bezinnen' en als je op die pagina komt, zie je 'huwelijk' staan. Klik het aan en je komt op de pagina's. Bijna al mijn teksten kwamen uit deze website. Veel geluk, Sarah



Liesbeth
14-8-2004
 Meld misbruik30-10-2003 10:15:43

Hey,

Ik heb veel info gevonden op de site van Bart en Thais.

het adres is http://huwelijk.bart-thais.be

Hopelijk je hier een beetje mee te kunnen helpen.

Groetjes,
Liesbeth




20-12-2003
 Meld misbruik22-12-2003 12:10:55

Beste christophe,

ik ben eergfisteren (20 december)
getrouwd, en de mensen waren zeer enthousiast over onz trouwmis.

Als je wil, stuur ik je onze viering door. Dan kan je wat ideeën opdoen.

Laat je iets weten?

Riet



jaspers
1-5-2004
 Meld misbruik22-12-2003 22:46:11

hallo Riet,

Proficiat!! en natuurlijk ben ik heel erg geïnteresseerd in jullie huwelijksmis. Als je wil mag hem altijd sturen.
hanneke_jaspers@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...